تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

قالیباف عیدقربان را به روسای مجالس کشور‌های اسلامی تبریک گفت

رییس مجلس شورای اسلامی فرارسیدن عیدسعید قربان را به روسای مجالس کشور‌های اسلامی تبریک گفت و انسجام و یکپارچگی بین کشور‌های مسلمان را مظهر پیشرفت و تقویت جهان اسلام دانست.

کد خبر: ۱۰۱۵۴۱
۱۴:۴۹ - ۳۰ تير ۱۴۰۰

قالیباف عیدقربان را به روسای مجالس کشور‌های اسلامی تبریک گفت

 

دیدارنیوز: به گزارش اداره کل اخبار و رسانه‌های گروهی مجلس شورای اسلامی، «محمدباقر قالیباف» به مناسبت فرا رسیدن عیدسعید قربان در پیامی این عید را به روسای مجالس کشور‌های اسلامی تبریک و تهنیت گفت.  در متن این پیام آمده است: خرسندم صمیمانه‌ترین، تبریکات اینجانب را به مناسبت فرا رسیدن عید قربان، عیدالاکبر مسلمانان جهان پذیرا باشید.  
رییس مجلس شورای اسلامی در این پیام گفت: همگان باور داریم که انسجام و یکپارچگی فیمابین کشور‌های مسلمان، صمیمیت و یکرنگی، مظهر بالندگی و پیشرفت و تقویت جهان اسلام به شمار می‌رود و در این میان مجالس کشور‌های اسلامی ایفاگر نقش اساسی در نیل به انسجام و وحدت امت بزرگ اسلامی  است.

وی در ادامه عنوان کرد: معتقدم در این برهه از زمان که فریضه مناسک حج تمتع در سرزمین وحی به سبب فراگیری ویروس کرونا به شکل محدود انجام می‌شود، توجه بر همدلی و تأمین سلامت جوامع اسلامی در برابر ویروس منحوس کرونا، حائز اهمیت است.

قالیباف خاطرنشان کرد: فرصت را غنیمت شمرده؛ با تأکید بر آمادگی مجلس شورای اسلامی جهت تقویت رایزنی و همکاری همه جانبه میان کشور‌های اسلامی، موفقیت روزافزون جنابعالی، نمایندگان محترم پارلمان و سربلندی و عزت امت اسلامی را از خدای سبحان مسئلت دارم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی