تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.
تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.

فرمانداری ماهشهر: یک مأمور یگان امداد ناجا شهید و یک مأمور دیگر مجروح شد

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: اغتشاشگران در شهرک طالقانی یک مأمور یگان امداد نیروی انتظامی بندر ماهشهر را به شهادت رساندند و یک مأمور دیگر را مجروح کردند. این دو مأمور برادر بودند. بندری گفت: تلاش برای شناسایی عاملان آغاز شده و به زودی دستگیر شده و به سزای عمل غیر انسانی خود خواهند رسید.

کد خبر: ۱۰۱۵۱۷
۱۲:۱۹ - ۳۰ تير ۱۴۰۰

فرمانداری ماهشهر: یک مأمور یگان امداد ناجا شهید و یک مأمور دیگر مجروح شد

دیدارنیوز - به نقل از روابط عمومی فرمانداری بندر ماهشهر، فریدون بندری اظهار داشت: در پی اغتشاشات سه شنبه شب در شهرک طالقانی، مأموران یگان امداد نیروی انتظامی شهرستان بندر ماهشهر در حین پاکسازی توسط اغتشاشگران غافلگیر و در یکی از محلات از بالای پشت بام هدف رگبار گلوله قرار گرفتند.

وی افزود: در پی این حادثه ددمنشانه یک مأمور یگان امداد این شهرستان به شهادت رسید و یک مأمور دیگر از ناحیه پا مجروح شد.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: این دو مأمور جان بر کف برادر بودند که یکی به شهادت رسید و دیگری مجروح و برای مداوا به مرکز درمانی منتقل شد.

بندری متذکر شد: تلاش برای شناسایی عاملان این جنایت آغاز شده و به زودی این جنایتکاران دستگیر و به سزای عمل غیر انسانی خود خواهند رسید.


منبع: انتخاب
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی