تیتر امروز

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

سوریه به دنبال میزبانی از ایران با حضور تماشاگران

تیم ملی فوتبال سوریه امیدوار است که در مرحله مقدماتی جام جهانی، با حضور تماشاگرانش از تیم های هم گروهی خود از جمله ایران پذیرایی کند.

کد خبر: ۱۰۱۴۴۹
۱۵:۲۸ - ۲۹ تير ۱۴۰۰

سوریه به دنبال میزبانی از ایران با حضور تماشاگران

دیدارنیوز - تیم ملی فوتبال سوریه استادیوم القویسمه در شهر امان پایتخت اردن را به عنوان میزبان بازی‌های خود در مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر انتخاب کرد و حالا سوری‌ها امیدوار هستند که بتوانند در این بازی‌ها از حضور تماشاگران خود استفاده کنند.

پس از انتخاب این ورزشگاه در اردن، فیفا اعلام کرد که به فدراسیون‌های دو کشور کمک می‌کند تا این ورزشگاه به فناوری VAR مجهز شود. ضمن اینکه رابطه دو فدراسیون سوریه و اردن بسیار نزدیک است و همین رابطه موجب استقبال اردنی‌ها از برگزاری مسابقات در امان شده است.

نزار محروس سرمربی تیم ملی سوریه به فدراسیون فوتبال این کشور اعلام کرد باید در استادیومی مقابل حریفان قرار بگیریم که در آن احساس آرامش نداشته باشند خصوصا از نظر شرایط آب و هوا، وضعیت جوی و درجه رطوبت و حرارت. به همین دلیل بازی در استادیوم‌های کشور‌های منطقه خلیج فارس پذیرفته نشد چرا که این شرایط می‎توانست برای عراق و امارات مناسب باشد. از سویی ایران و کره جنوبی هم به بازی در هوای شرجی آشنا هستند.

محروس یکی از عوامل تغییر کشور میزبان بود در حالی که فدراسیون سوریه پیشنهاد قطر برای انجام مسابقات در دوحه را مورد ارزیابی قرار می‌داد سرمربی تیم ملی این پیشنهاد را رد کرد و خواستار معرفی اردن شد چرا که نزدیک‌ترین آب و هوا را به سوریه دارد.
همچنین بیش از نیم میلیون سوری در اردن زندگی می‌کنند در حالی که اخباری از احتمال صدور مجوز حضور تماشاگران در ورزشگاه شنیده می‌شود که بر این اساس فدراسیون فوتبال سوریه در تلاش است زمینه حضور تماشاگران در این مسابقه را فراهم سازد تا تیم ملی سوریه با حمایت هوادارانش در این ورزشگاه مقابل حریفان قرار بگیرد.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی