تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

پروژه لاپورتا در بارسا در حال پیشروی است

۱۳۴ روز از زمانی که خوان لاپورتا برنده انتخابات ریاست بارسلونا شد می‌گذرد و در این مدت پروژه‌ای که او آغاز کرده، کم کم سر و شکلی یافته است.

کد خبر: ۱۰۱۴۱۹
۱۳:۵۷ - ۲۹ تير ۱۴۰۰

پروژه لاپورتا در بارسا در حال پیشروی است

دیدارنیوز - خوان لاپورتا ۱۳۴ روز پیش در انتخابات ریاست بارسلونا پیروز شد و از همان روز پروژه‌ای که برای کاتالان‌ها در نظر داشت را استارت زد. این پروژه اکنون به آرامی دارد شکل خود را پیدا می‌کند.

از همان ابتدا لاپورتا آماده بود تا پایان فصل برای شروع کار خود صبر کند و این همان کاری است که در تابستان امسال انجام داده؛ لاپورتا شروع به ایجاد تغییرات عظیم مورد نیاز در نوکمپ کرده است.

اولین قدم مهم جلب حمایت اعضای باشگاه برای تصویب پیشنهاد بازپرداخت بدهی ۵۲۵ میلیون یورویی از گلدمن ساکس بود و تا پایان ماه ژوئن او این کار را انجام داد.

مدیران جدید باشگاه نیز به سرعت در بازار نقل و انتقالات به فعالیت پرداخته تا با در نظر گرفتن محدودیت‌های مالی بارسلونا، تیم را به شکل قابل توجهی ارتقا دهد و تقویت کند.

این امر با خرید اریک گارسیا، سرخیو آگوئرو، ممفیس دیپای و امرسون محقق شده است، اگر چه بارسا هنوز به تقویت بیشتری نیاز دارد.

اکنون لاپورتا مرحله کلیدی بعدی پروژه خود را پیش رو دارد؛ کاهش صورتحساب دستمزد‌های باشگاه که بقای بارسلونا به این موضوع بستگی دارد.

بارسلونا می‌داند که کاهش قابل توجه حقوق بازیکنان فعلی که به صورت کاهش عمومی حقوق بین ۱۰ تا ۱۵ درصد خواهد بود، امری حیاتی است.

آن‌ها باید این کار را با حذف دستمزد بازیکنان خاص از حساب و کتاب خود ترکیب کنند و در همین راستا آنتوان گریزمان کاندیدای احتمالی ترک این باشگاه در تابستان امسال است.

این خبری است که هواداران بارسلونا از روزی که لاپورتا در ماه مارس مسئولیت این باشگاه را به دست گرفت منتظر شنیدن آن بوده اند.

اگرچه این باشگاه هنوز خبر آن را رسما اعلام نکرده، اما مارکا توافق بین طرفین را تایید کرده که این هم یک موفقیت قابل توجه برای لاپورتا است.

اگرچه لاپورتا دوست دارد بارسلونا در سوپرلیگ حضور داشته باشد، اما تصمیم‌گیری در این باره را بر عهده اعضای دیگر گذاشته است.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: بارسلونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی