تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

سازندگان مسکن از چهار مردادماه ملزم به معرفی مجری ذی‌صلاح شدند

رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران از ملزم شدن سازندگان مسکن در شهر تهران به معرفی مجری ذی صلاح از چهارم مردادماه خبر داد.

کد خبر: ۱۰۱۳۹۴
۱۲:۴۳ - ۲۹ تير ۱۴۰۰

الزام سازندگان مسکن برای معرفی به مزارجع ذیصلاح

دیدارنیوز ـ افشین حبیب زاده در خصوص جلسه تصمیم گیری درباره آغاز الزامی شدن استفاده از مجری ذی‌صلاح در ساخت و ساز‌های شهر تهران گفت: از ابتدای دوره پنجم شورای اسلامی شهر تهران و به لحاظ اینکه معتقد بودم کلیه ساختمان‌ها باید توسط افراد صاحب صلاحیت ساخته شود، پیگیر اجرایی شدن مجری ذی صلاح در شهر تهران شدم و از این رو به طور مرتب جلساتی با مدیران معاونت معماری و شهرسازی شهرداری تهران و سازمان نظام مهندسی برگزار کردم.

رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه صدور شناسنامه فنی ساختمان بدون مجری ذی صلاح امکان اجرایی شدن ندارد، اظهار کرد: همه مشکلات موجود در حوزه فنی ساختمان ناشی از عدم اجرای موضوع مجری ذی صلاح است که باید جدی گرفته شود.

وی به امضای تفاهنامه استفاده از خدمات سازندگان ذیصلاح مسکن در شهریور ماه سال گذشته میان شورای اسلامی شهر تهران، شهرداری تهران و سازمان نظام مهندسی استان تهران اشاره کرد و گفت: براساس این تفاهنامه ساختمان‌های بیش از ۶ طبقه در مناطق ۲۲ گانه ملزم شدند که برای ساخت و ساز نسبت به انتخاب سازندگان و مجریان ذی صلاح اقدام کنند.
[yektanet.com]رییس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: به منظور عملیاتی شدن این تفاهمنامه روز گذشته جلسه‌ای با حضور بنده، آقای محمد سالاری عضو و رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر، مدیران معاونت معماری و شهرسازی، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران و سازمان نظام مهندسی استان تهران برگزار و آخرین مباحث مرتبط با اجرایی شدن موضوع مجری ذی صلاح مورد بررسی قرار گرفت.

حبیب زاده در تشریح مصوبات این جلسه گفت: در این جلسه سازمان نظام مهندسی استان تهران مکلف شد فرم قرارداد مجری ذی صلاح را تا پایان تیر ماه در اختیار سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران قرار دهد تا در سایت «تهران من» جانمایی و برای عموم شهروندان قابل دسترس باشد.

وی ادامه داد: قرار شد از تاریخ چهار مردادماه سال ۱۴۰۰، همزمان با اعلام عوارض پروانه ساختمان و تخریب و نوسازی از سوی شهرداری، مالکین ملزم به معرفی مجری ذی صلاح شوند. همچنین در روز چهارم مردادماه سامانه مجری ذی صلاح با حضور مسئولان مربوطه رونمایی خواهد شد.

برچسب ها: مسکن
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی