تیتر امروز

هشدار اردن؛ نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار اردن؛ نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.

عصیان فرهاد مجیدی؛ قصد نابودی استقلال را دارند!

اختلاف سرمربی استقلال با مدیریت این باشگاه به نقطه برگشت‌ناپذیری رسیده است. دیروز فرهاد مجیدی در جمع خبرنگاران حرف‌هایی زد که نشان از عصیان کامل او علیه مدیریت باشگاه است. مدیریتی که او معتقد است که به فکر استقلال نیست.

کد خبر: ۱۰۱۲۹۶
۱۷:۵۹ - ۲۸ تير ۱۴۰۰

فرهاد مجیدی مددی وزارت ورزش های وب

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: بعد از پیروزی بر حریف دیرین و صعود به نیمه‌نهایی جام حذفی، طبیعتا باید منتظر یک استقلال باروحیه و مصمم باشیم، اما چیزی که در تمرین استقلال در آستانه هفته بیست و هشتم دیده می‌شود ملال و ناامیدی است. حتی فرهاد مجیدی که در چند هفته اخیر بارقه‌هایی از امید را در دل هواداران این تیم روشن کرده نیز تلخ و پژمرده به نظر می‌آید. سرمربی آبی‌ها دیروز تمرین تیم را هم تعطیل کرد و به جای توصیه‌های تاکتیکی به بازیکنان، خبرنگاران اندک را دور خود جمع کرد و حرف‌هایی زد که سنگ را می‌ترکاند!

فرهاد مجیدی حرف‌هایی را بر زبان آورد که شاید کم‌تر کسی انتظارش را داشت و به شکلی عجیب و غافلگیرکننده نسبت به اقدامات مسئولان ورزش کشور و باشگاه استقلال موضع گیری کرد. از پرداخت نشدن مطالبات گفت و اینکه بازیکنانش دل شکسته شده اند.

مجیدی همچنین موضع گیری تندی علیه احمد مددی مدیرعامل باشگاه و همچنین مهدی علی نژاد معاون وزیر ورزش داشت و از این مساله پرده برداشت که تلاش‌هایی برای برکناری اش وجود داشته است. او اگرچه درباره سلطانی فر حرف تندی نزد، اما اعلام کرد که وزیر ورزش تلفن هایش را پاسخ نمی‌دهد و کسی برای حل مشکلات باشگاه استقلال تلاش نمی‌کند. او در عین اینکه اعلام کرد مشکل شخصی با کسی در استقلال ندارد، برای جدایی از این تیم در صورت حل مشکلات اعلام آمادگی کرد. «سالیان زیادی در استقلال بودم و همیشه در استقلال این قبیل مشکلات بوده است، اما چیزی را که در حال حاضر در استقلال می‌بینم، باور نمی‌کنم. احساس می‌کنم برنامه هدف‌مندی وجود دارد که این باشگاه از بین برود.»

به فکر استقلال نیستند

مجیدی این بار مستقیما به کم‌کاری برخی اشاره کرده است: «قبلا گفتم که مسئولان اصلاً به فکر تیم نیستند و امروز هم بازیکنان تمرین را تعطیل کردند. این برای تیم بزرگی مثل استقلال با این همه هوادار خوب نیست.» سرمربی استقلال در دعین حال از اتفاق زیر پوستی باشگاه در مورد خودش پرده برداشت: «ملکیان و دلفانی از اعضای هیئت مدیره جدید ایده‌های خوبی داشتند، اما خیلی جالب است به شما بگویم زمانی که سرمربی استقلال شدم، شنیدم که شرکت «های وب» و آقای میری اسپانسر باشگاه به دنبال مربی دیگری بوده‌اند. بعد هم مصاحبه می‌کنند و می‌گویند استقلال شخص‌گرا شده و فوتبال حرفه‌ای است. آقای میری! در فوتبال حرفه‌ای و در هیچ کجای دنیا اسپانسر برای باشگاه، سرمربی انتخاب نمی‌کند. امیرحسین فرخ‌مهر که از دوستان قدیمی‌ام است به من گفت که تا پنج صبح با آقای میری دنبال این بودیم که بعد از تغییرات نیم فصل در کادرفنی مربی دیگری را به‌عنوان سرمربی استقلال بگذاریم. در این مورد نیز علی‌نژاد و مددی موافقت کرده بودند (مجیدی سرمربی نشود و گزینه دیگری سرمربی شود) و متأسفانه سلطانی‌فر زیر بار نرفته است. یکی دو هفته پیش نیز جلسه هیئت مدیره برگزار شده است و اعضای هیئت مدیره به من گفتند که در تماس با میری، ایشان گفته استقلال یا جای من است یا جای فرهاد مجیدی! با توجه به اینکه می‌دانستم که سرمربی مدنظر استقلال نبودم، اما در عربستان برای موفقیت خودم و تیم با ایشان خیلی گرم گرفتم. بعد از بازگشت از عربستان نیز تنها کسی که از قرارداد گابریل پین اطلاع داشت، میری بود. ایشان با سرپرست شرکت‌های وب به من قول دادند که تمام هزینه‌های گابریل پین را پرداخت خواهند کرد و روی صحبت مددی نرفتم با مربی تیم ملی ایتالیا صحبت کنم. من روی حرف میری به دنبال آوردن پین بودم.»

مدیر اسپانسر دیگر جواب تلفنم را نداد

بعد از چند روز ایشان (میری) دیگر جواب تلفن من را نداد و در پیامی اعلام کرد دیگر یک ریال پول نخواهند داد! نمی‌دانم صحبتی که در کنفرانسی بعد از بازی با پرسپولیس در لیگ برتر انجام دادم، چقدر در این موضوع تأثیر داشته است. بعد هم مصاحبه کردم و گفتم کارگزار کم‌کار شده است که درست هم گفتم. شما به من قول دادید و بعد اعلام کردید یک ریال نخواهید داد و حالا نیز گفتید تا زمانی که فرهاد مجیدی باشد یک ریال پرداخت نخواهید کرد. اینجا جای عقده‌گشایی‌های شخصی نیست و این تیم استقلال با این همه هوادار است و نباید تیم لطمه ببینید.

نه تبریک نه پاداش

شما اگر با من مشکل دارید، بچه‌ها و هواداران چه گناهی کردند؟ شرکت‌های وب، اسپانسر و مددی یک تبریک بابت برد در دربی به من نگفتند و اصلاً یک تماس نگرفتند. آقایان عین خیال‌شان هم نیست. مددی حتی یک تبریک هم به من بابت برد دربی نگفت. صراحتاً بگویم آقایان منتظر باخت استقلال هستند و با قاطعیت می‌گویم آن‌ها از برد ما در دربی خوشحال نیستند.

ما حدود ۴۵ روز دیگر با الهلال در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم، اما هنوز قرارداد برخی بازیکنان تمدید نشده برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید برنامه داشت، اما من حتی نمی‌دانم برای بازی با الهلال کدام بازیکنان را در اختیار دارم. اجازه نمی‌دهم یک بازیکن از استقلال جدا شود و اگر این اتفاق بیفتد من هم می‌روم. باید قرارداد تمام بازیکنانم را تمدید کنند. ۴۵ روز دیگر با الهلال بازی داریم. اینگونه نیست که یک تیم الکی بالا برود.

اگر بدون من پول می‌دهند، مشکلی نیست، می‌روم

در ۷-۸ بازی که استقلال برده یک ریال پاداش ندادند. اما ۸ میلیارد به تیم رقیب کمک می‌کنند. از من چه انتظاری دارید که بگویم اسپانسر ما خیلی پرکار است؟ بله، پرکار است، اما برای تیم رقیب نه برای استقلال. اصلاً این جمله‌ای که مدیر شرکت صحبت کرده و مقابل سلطانی‌فر و اعضای هیات مدیره گفته یا جای من در استقلال است یا جای مجیدی را در نظر بگیرید؛ بیاید حرفش را بزند؛ مشکلی نیست. نمی‌خواهم استقلال ضربه بخورد. اگر بدون من پرداختی دارد و تیم را جمع می‌کند مشکلی ندارد. مربی برای استقلال زیاد است.

بیایند جسورانه بگویند اگر مشکل من هستم، مثل مدیران عامل و اعضای هیات مدیره چند سال بعد نیستم که اگر از استقلال بروم، کسی مرا نشناسد. ۲۰ سال دیگر هم این هواداران مرا در خیابان ببیند، مرا می‌شناسد. من دوست ندارم استقلال لطمه بخورد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی