تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

ساخت گیتار با اسکلت عمو و رنگ آمیزی اش با خون خود+تصاویر

خبر ساخت گیتار از اسکلت انسان و رنگ آمیزی گیتار با خون سازنده در سایت‌های مجازی خبر ساز شد.

کد خبر: ۱۰۱۱۸۵
۱۱:۳۹ - ۲۸ تير ۱۴۰۰

ساخت گیتار با اسکلت عمو

دیدارنیوز ـ به نقل از میرر، یک هنرمند متال با استفاده از اسکلت عموی خود گیتاری عجیب ساخته است او آهنگ‌هایی را که با این گیتار نواخته ضبط کرده و صفحات ضبط شده را با خون خود رنگ آمیزی و نقاشی کرده است.

"میدنایت " نام این هنرمند عجیب و غریب است که به زودی نامش جهانی خواهد شد. به گفته کارشناسان میزان خونی که او را برای رنگ آمیزی و نقاشی هایش استفاده کرده می‌تواند نامش ا در کتاب رکورد‌های گینس به ثبت برساند. نام واقعی "میدنایت " که اهل فلوریدای آمریکاست "یااگو آناکس " است.

ساخت گیتار با اسکلت عمو

او می‌گوید هر کس که آثارش را خریداری کند می‌تواند با توجه به خونش سوابق ژنتیکی وی را بدست آورده و حتی توالی ژن او را داشته باشد. از این رو برای خرید آثار مشتری باید یک توافق نامه استاندارد و رسمی را پر کند.

وی افزود: تاکنون هیچ هنرمندی وجود نداشته که آثارش را با خون خود تزئین و نقاشی کند به همین دلیل بسیاری از آثارش را فروخته، زیرا مجموعه‌ای منحصر به فرد است.

میدنایت می‌گوید: برای رنگ آمیزی آثارم از نوار انسولین بیماران دیابتی استفاده کردم و نسبت به میزان خونی که بدست آمد هفته‌ها طول کشید تا مجموعه خود را رنگ آمیزی کنم.

برچسب ها: هنرمندان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی