تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
نماینده مردم خرم آباد خبر داد

منابع طرح رتبه بندی معلمان تامین نشد

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی خبر داده است که رئیس سازمان برنامه و بودجه نامه‌ای به رئیس مجلس نوشته که به معنای عدم تامین منابع طرح رتبه بندی معلمان است.

کد خبر: ۱۰۱۱۲۵
۰۰:۴۹ - ۲۸ تير ۱۴۰۰

منابع طرح رتبه بندی معلمان تامین نشد

دیدارنیوز: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از نامه رئیس سازمان برنامه و بودجه به رئیس مجلس مبنی بر عدم تامین منابع رتبه‌بندی معلمان خبر داد.

مهرداد ویس‌کرمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات از نامه رئیس سازمان برنامه و بودجه به رئیس مجلس شورای اسلامی در مورد عدم تأمین اعتبارات مورد نیاز اجرای لایحه رتبه بندی معلمان خبر داد.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس گفت: با وجود وعده‌های اولیه آقای نوبخت در خصوص اختصاص اعتباری بالغ بر ۶۰ هزار میلیارد تومان از محل قانون بودجه ۱۴۰۰ برای اجرای لایحه رتبه بندی معلمان، اما امروز نامه‌ای از سازمان برنامه و بودجه مبنی بر کاهش سقف بودجه رتبه بندی دریافت کردیم.

وی تأکید کرد: در نامه سازمان برنامه و بودجه آمده است که اختصاص اعتبار به لایحه رتبه بندی معلمان فقط از محل جز «۲» بند «و» تبصره ۲ قانون بودجه ۱۴۰۰ صورت می‌گیرد؛ ردیف اعتباری که رقمی معادل ۲۱ هزار میلیارد تومان در آن آمده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات ادامه داد: افزون بر این، ۱۲ دستگاه از محل ردیف جز «۲» بند «و» تبصره ۲ لایحه بودجه ۱۴۰۰ جذب اعتبار می‌کنند، بنابراین این اقدام سازمان برنامه موجب کاهش سقف اعتباری برای اجرای لایحه رتبه بندی معلمان می‌شود.

وی گفت: لایحه رتبه بندی معلمان حدود یک ماه پیش به کمیسیون آموزش و تحقیقات ارائه شد و در چند نوبت کاری در این کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت. طبق اعلام رئیس کمیسیون، نوبخت وعده داده بود هزینه‌های مورد نیاز این لایحه از سوی دولت تأمین خواهد شد.

ویس‌کرمی اظهار داشت: همان زمان بنده به اعضای کمیسیون اعلام کردم که با توجه به اینکه ماه‌های پایانی دولت دوازدهم است نباید با طناب پوسیده این دولت به چاه برویم و احتمالاً دولت دست ما را در پوست گردو می‌گذارد که همین اتفاق افتاد.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ص ج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
0
0
رتبه بندی خوابی طولانیست که هرگز تعبیر نمی شود. لعنت بر نوبخت دروغگو
معلم فراموش شده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
0
0
نوبخت یه کذاب ودروغگو ست امیدوارم حق ما معلمهای زحمتکش این کذاب را زمین گیر کند
کارگر شدم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
0
0
aجنابان قالیباف و نوبخت ونمایندگان مجلس
در تاریخ خواهند نوشت در زمان تصمیم گیری شما ، دو تن از فرزندان سیزده ساله و نوزده ساله من که معلم هستم به دلیل عدم توانایی من در تامین نیازهای مادی آنها (خوراک و پوشاک و وسایل تحصیل) آنها ترک تحصیل کردند و وارد بازار بی رحم کارگری شدند(عملگی). سعی کنید برگی از افتخار در تصمیم گیری های شجاعانه به یادگار بگذارید


من یک معلم با 28 سال سابقه هستم چرا تفاوت واریزی من و دیگر امتیازات با همکار متناظر در ادارات دیگر بالای ده میلیون هست ؟ این به جز مزایایی هست که معلم اصلا ندارد و کارمندان دیگر متوسط ماهیانه دو میلیون مزایا به جز آنچه در فیش هست دریافت میکنند
نماینگان محترم اکنون گوشتان بگیرید چشمتان ببندید و با وجدانی خاموش، نفسی عمیق بکشید که افتخار شما این هست که حداقل دریافتی معلم از حداقل دریافتی کارگر کمتر هست(قانون مصوب خودتان)
از مسئولان ارشد می خواهم با اجرای عدالت در واریزی ها ، کودک سیزده ساله ام را از کارگری و عملگی به سر کتاب و درس و محیط بازی برگردانند.
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی