تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

بازدید ۵ ساعته مدیر کل زندان‌های استان تهران از اوین

حیات الغیب در دیدار با مددجویان بازداشتگاه اوین اظهار داشت: حفظ حقوق شهروندی اولویت اساسی برنامه‌های سازمان زندانهاست و در اجرای آن تمام امکانات و نیروهای زندان‌های استان تهران بسیج شده‌اند.

کد خبر: ۱۰۰۸۹۲
۱۵:۵۰ - ۲۶ تير ۱۴۰۰

بازدید ۵ ساعته مدیر کل زندان‌های استان تهران از اوین

دیدارنیوز - سیدحشمت اله حیات الغیب، مدیرکل زندان های استان تهران در بازدید ۵ ساعته از بازداشتگاه اوین به همراه علی اسمعیلی معاون سلامت، اصلاح و تربیت و حمید محمدی مدیر این مجموعه، ضمن حضور در برنامه شب نشینی زندانیان پای درددل های آنان نشست.

وی تاکید کرد: حفظ حقوق شهروندی اولویت اساسی برنامه‌های سازمان زندانهاست و در اجرای آن تمام امکانات و نیروهای زندان های استان تهران بسیج شده اند.

مقام عالی زندان های استان تهران ادامه داد: برنامه شب نشینی با مددجویان، از طرح های جدید ریاست سازمان زندانهاست که طی آن مددجویان با مدیران زندان ها در فضایی آرام و در مورد موضوعات مختلف صحبت می کنند.
حیات الغیب همچنین گفت: بر اساس زمانبدی انجام شده هر هفته این برنامه در تمام زندان ها اجرا می شود و تمام زندانیان در شب نشینی‌ها شرکت می کنند.

وی افزود: در این شب نشینی‌ها با صحبت‌های دوطرفه و در فضایی صمیمانه ارتباط بین زندانیان و مدیران تقویت می‌شود.
سیدحشمت اله حیات الغیب در اواسط این برنامه همراه با مددجویان بخشی از مسابقات دربی بین پرسپولیس و استقلال را تماشا کرد. آنان با تشویق های خود دو تیم بزرگ پایتخت را همراهی کردند.

همچنین در پایان بازدید از اندرزگاهها و حضور در جمع مددجویان، جلسه ای نیز در سالن کنفرانس بازداشتگاه با حضور مدیر، معاونین و مسئولان بخشهای مختلف تشکیل شد که در این جلسه مدیر کل زندان های استان تهران  بر نظارت بیشتر بر وضعیت رفاهی و ارتقای خدمات بهداستی بازداشتگاه اوین و اجرای دقیق برنامه های اصلاحی و تربیتی تاکید کرده، نتایج صحبت با مددجویان جمع بندی و دستورات لازم توسط وی جهت رفع فوری مشکلات  مطرح شده صادر گردید.

به گزارش روابط عمومی سازمان زندان‌های استان تهران شب نشینی مدیرکل زندان های استان تهران با مددجویان و جلسه با مسئولان بازداشتگاه اوین پنج ساعت و تا ۲۳و۳۰ دقیقه ادامه داشت

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی