تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

زوج مجیدی و مصطفوی تا پایان لیگ روی نیمکت استقلال

ماجرای کادر فنی استقلال و جدایی پی در پی دستیاران مجیدی از این تیم سبب شده کادر فنی آبی پوشان پایتخت به یکی از خلوت‌ترین کادرهای فنی لیگ برتر تبدیل شود.

کد خبر: ۱۰۰۸۸۹
۱۵:۴۵ - ۲۶ تير ۱۴۰۰

زوج مجیدی و مصطفوی تا پایان لیگ روی نیمکت استقلال

دیدارنیوز -  پس از جدایی فراز کمالوند، دانشیار و ماجدی به ترکیب کادر فنی اضافه شدند، اما پیش از اتمام لیگ این دو عضو تازه وارد استقلال به دلایل مختلف از استقلال جدا شدند تا فرهاد مجیدی تنهاتر از همیشه باقی بماند.

البته استقلال با تفکرات مجیدی و صالح مصطفوی نتایج خوبی را به دست آورد، اما برخی کارشناسان و پیشکسوتان توصیه داشتند فرهاد در آستانه بازی حساس برابر الهلال در لیگ قهرمانان آسیا با به کارگیری دستیاران جدید فضا را برای تقویت کادر فنی افزایش دهد.


بیشتر بخوانید: نظر ۱۱ کارشناس داوری در مورد صحنه جنجالی دیدار  استقلال ـ پرسپولیس


 

اما گفته می‌شود، فرهاد هیچ برنامه‌ای برای اضافه کردن فرد جدیدی به کادر استقلال را ندارد و تا پایان فصل جاری و بازی مهم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با همین کادر و نفرات فعالیت خود را ادامه خواهد داد و به سراغ گزینه جدیدی نخواهد رفت.

نزدیکان باشگاه استقلال معتقدند به احتمال فراوان تقویت کادر فنی مجیدی در لیگ بیست و یکم کلید خواهد خورد، چون مجیدی معتقد است در بازی‌های باقیمانده هر اتفاقی که تمرکز و آرامش تیم را بر هم بزند به نفع استقلال نیست از این رو حضور مربی و دستیار جدید در ترکیب فنی استقلال در مقطع کنونی منتفی است.

مجیدی امیدوار بود زمینه حضور گابریله پین در استقلال مهیا شود، اما چون این اتفاق به دلایل عدم توافق مالی و قراردادی رخ نداد و برخی دستیارانش به دلیل پیشنهادهای بیرونی ترغیب به جدایی شدند قصد دارد تنها روی توانمندی مصطفوی حساب باز کند تا در روزهای باقیمانده از لیگ حاشیه‌ای برای او و تیمش به وجود نیاید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی