تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

پکن: آمریکا همان دزدی است که فریاد می‌زند، دزد را بگیرید!

هیات چین در ژنو در بیانیه ای اعلام کرد، فهرست جرایم علیه حقوق بشر که از سوی آمریکا در داخل و خارج این کشور اتفاق افتاده بسیار طولانی است و آمریکا باید به این فهرست نگاهی بیندازد و به نقض‌های حقوق بشری خودش رسیدگی کند.

کد خبر: ۱۰۰۸۶۵
۱۴:۳۰ - ۲۶ تير ۱۴۰۰

پکن: آمریکا همان دزدی است که فریاد می‌زند، دزد را بگیرید!

دیدارنیوز - به نقل از خبرگزاری شینهوا، این هیات در واکنش به بیانیه اخیر هیات آمریکایی در ژنو در انتقاد از مسائل حقوق بشری چین نوشت: آمریکا نقش همان دزدی را بازی می‌کند که فریاد می‌زند، دزد را بگیرید!

این هیات چینی در بیانیه خود همچنین آورده است: آنچه به درستی ما را شگفت زده کرد این است که در زمانیکه نقض‌های حقوق بشر در آمریکا به قدری هشدار دهنده هستند که همه می‌توانند آنها را ببینند، چرا این کشور هنوز نقش واعظ حقوق بشری را ایفا می‌کند. اگر آمریکا جرات این را به خودش می‌دهد که مدعی حفاظت از حقوق اشخاص است، پس حقوق مربوط به افرادی چون جورج فلوید که توسط افسران سفیدپوست آمریکایی کشته می‌شوند، چه می‌شود.

در ادامه این بیانیه از سوی هیات چینی در ژنو همچنین آمده است: حقوق مربوط به بیش از ۶۰۰ هزار آمریکایی که بابت ابتلا به کرونا کشته شدند، چه می‌شود؟ حقوق آمریکایی‌هایی که با فقر دست و پنجه نرم می‌کند، کجاست؟ حقوق کودکان مهاجری که در مراکز بازداشت مهاجران آمریکایی هستند، چه می‌شود؟ حقوق غیرنظامیان بیگناهی که در سایر کشورها زندگی خود یا خانواده‌هایشان با بمباران نیروهای آمریکایی از بین می‌رود، چه می‌شود؟

این بیانیه در ادامه به این نکته اشاره می‌کند اگر آمریکا جرات می کند مدعی حمایت از حقوق بشر و حقوق اشخاص باشد، پس حقوق مردمی که در سایر کشورها به دلیل اقدامات یکجانبه وضع شده از سوی واشنگتن دچار قحطی شده و می‌میرند، چه می‌شود؟ آمریکا یک پاسخ جدی به تمام جهان بدهکار است.


منبع: ایسنا
برچسب ها: آمریکا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی