تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

مقام دولت ترامپ: جمهوریخواهان تهدید شماره یک امنیت ملی هستند

یک مقام سابق دولت ترامپ، حزب جمهوریخواه آمریکا را "تهدید امنیت ملی شماره یک" توصیف کرد.

کد خبر: ۱۰۰۸۴۹
۱۳:۳۵ - ۲۶ تير ۱۴۰۰

مقام دولت ترامپ: جمهوریخواهان تهدید شماره یک امنیت ملی هستند

دیدارنیوز - به نقل از پایگاه خبری هیل، مایلز تیلور، یک مقام سابق وزارت امنیت داخلی آمریکا این اظهارات را در جریان مصاحبه با ام.اس.ان.بی.سی مطرح کرد.

تیلور گفت: من در کارم عامل سیاسی نبوده‌ام. هرگز در طول زندگی‌ام در کمپنی جز کمپین علیه ترامپ کار نکرده‌ام. من از امنیت ملی هستم و علیه داعش، القاعده و روسیه کار کرده‌ام.

او افزود: و تهدید امنیت ملی شماره یک که در طول حیاتم علیه دموکراسی این کشور دیده‌ام، حزبی است که من داخل آن هستم، حزب جمهوریخواه. این تهدید امنیت ملی شماره یک برای ایالات متحده آمریکاست.
این مقام آمریکایی هشدار داد، چنانچه جمهوریخواهان کنترل مجلس نمایندگان را به دست بگیرند، این مجلس به "خانه ارواح" تبدیل میشود. او گفت اگر رهبر اقلیت کوین مک‌کارتی به ریاست مجلس برسد، در واقع به دست دونالد ترامپ به چکش رئیس مجلس تبدیل خواهد شد.

مایلز تیلور اینطور نتیجه گرفت که "اگر کوین مک‌کارتی ادای احترام به یک بازنده ریاست جمهوری را که دو بار استیضاح شده است ادامه دهد، فکر می‌کنم باید توجه همه آمریکایی‌ها را به آن جلب کرده و به آنها درباره آینده این کشور و امنیت ملی هشدار دهیم."

تیلور از ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ در وزارت امنیت داخلی آمریکا مشغول به کار بود و در برهه‌ای رئیس دفتر کرستن نیلسون، وزیر امنیت داخلی سابق شد. تیلور چند هفته پیش از انتخابات ۲۰۲۰ فاش کرد که نویسنده ناشناس مقاله‌ای در نیویورک تایمز است که در سال ۲۰۱۸ با عنوان "من بخشی از مقاومت داخل دولت ترامپ هستم" منتشر شد.

این سیاستمدار روز جمعه در پیامی توییتری از اظهاراتش دفاع کرد. او گفت: پای حرفهایم ایستاده‌ام. مگر اینکه حزبم اصلاحات انجام دهد. عناصر افراطی آن تهدیدی اصلی علیه دموکراسی ما هستند.


منبع: ایسنا
برچسب ها: دونالد ترامپ
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی