تیتر امروز

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
تا ۳۱ تیرماه

اعلام برنامه زمان بندی خاموشی‌های احتمالی تهران

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام کرد: برنامه زمان بندی خاموشی‌های احتمالی تهران از ۲۶ تا ۳۱ تیرماه برای اطلاع شهروندان اعلام شد.

کد خبر: ۱۰۰۸۰۷
۱۱:۱۴ - ۲۶ تير ۱۴۰۰

برنامه زمان بندی خاموشی‌ها

دیدارنیوز ـ شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، روز شنبه در اعلامی از ساکنان پایتخت درخواست کرد: «با توجه به تداوم گرمای هوا و افزایش کم سابقه مصرف برق در کشور، از شما تقاضا داریم همچنان با حداکثر صرفه جویی ممکن به ویژه خودداری از استفاده همزمان از وسایل برقی پرمصرف ما را در تداوم ارائه خدمات در شرایط فعلی یاری کنید.»

بر پایه این اعلام، علت قرار گرفتن برخی از آدرس‌ها در گروه‌های مختلف برنامه اعمال احتمالی خاموشی، وجود بیش از یک فیدر برق در نشانی مزبور است.

جدول خاموشی‌های احتمالی برق شهر تهران از تاریخ ۲۶ لغایت ۳۱ تیرماه ۱۴۰۰ (کلیک کنید)

اطلاع از زمان بندی خاموشی‌های احتمالی برق شهر تهران بر اساس نقشه جغرافیایی (کلیک کنید)

شایان ذکر است در صورت همکاری مشترکان برق در به کارگیری راهکار‌های مدیریت مصرف و در نتیجه تامین انرژی موردنیاز شبکه، خاموشی اعمال نخواهد شد.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی