تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

ثبت‌نام وام ۳۰۰ میلیونی کم بهره+جزئیات

جانشین دبیر ستاد ازدواج دانشجویی، گفت: به زوجین حاضر در دوره بیست و چهارم طرح ازدواج دانشجویی، تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی خرید کالای ایرانی اعطا می‌شود.

کد خبر: ۱۰۰۷۹۵
۱۰:۴۶ - ۲۶ تير ۱۴۰۰

ثبت‌نام وام ۳۰ میلیون تومانی

دیدارنیوز ـ سید وحید هاشمی‌نژاد با اشاره به برگزاری بیست و چهارمین دوره ازدواج دانشجویی در قالب طرح ملی «همسفر تا بهشت»، افزود: امسال، بیست و چهارمین دوره مراسم ازدواج دانشجویی در مشهد در حال برگزاری است که تاکنون بیش از ۳۰۰ زوج از سراسر کشور در این طرح شرکت کردند.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از ۸ هزار زوج از سراسر کشور در این دوره از طرح ازدواج دانشجویی ثبت نام کرده‌اند که به دلیل شیوع ویروس کرونا و به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حفظ سلامتی حاضران در طرح، دوره بیست و چهارم در بازه زمانی وسیع‌تر و گروه‌های با جمعیت کمتر برگزار می‌شود.

جانشین دبیر ستاد ازدواج دانشجویی کشور به برنامه‌های ستاد ازدواج دانشجویی برای زوج‌های شرکت‌کننده در این دوره اشاره کرد و ادامه داد: زوج‌های حاضر در این طرح طی سه روز اقامت در مشهد مقدس، در برنامه‌های فرهنگی آموزشی شامل سبک زندگی دینی، مهارت‌های ارتباط مؤثر، مدیریت تعارضات در قالب نمایش و جنگ عاشق شو شرکت می‌کنند.

وی از تمهیدات ویژه این ستاد برای حمایت از دانشجویان در آغاز زندگی مشترک خبر داد و خاطرنشان کرد: با تلاش ستاد ازدواج دانشجویی، تفاهم‌نامه اعطای تسهیلات قرض الحسنه ارزان قیمت امضا و مقرر شد به تمام زوجین حاضر در دوره بیست و چهارم ازدواج دانشجویی که در سال جاری در حال برگزاری است، تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی خرید کالای ایرانی با نرخ ۴ درصد و بازپرداخت ۱۸ ماهه اعطا شود.

هاشمی نژاد اضافه کرد: جوانانی که در این شرایط اقتصادی همت و اقدام به تشکیل خانواده می‌کنند، باید مورد حمایت قرار بگیرند تا علاوه بر ارائه الگویی مناسب برای سایر جوانان و دانشجویان، با کمترین مشکل وارد مسیر زندگی مشترک شوند.

منبع: نشان
برچسب ها: وام دانشجویی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی