تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
بانوی آهنین پاریس به زندگی برمی‌گردد

پایان طولانی‌ترین دوره تعطیلی برج ایفل پس از جنگ جهانی دوم

برج ایفل روز جمعه پس از تعطیلی ۹ ماهه به علت پاندمی کووید-۱۹- طولانی‌ترین تعطیلی‌اش از زمان جنگ جهانی دوم تا کنون- بازگشایی شد.

کد خبر: ۱۰۰۷۵۸
۰۸:۵۰ - ۲۶ تير ۱۴۰۰

پایان طولانی‌ترین دوره تعطیلی برج ایفل

دیدارنیوز ـ به نقل از آسوشیتدپرس «بانوی آهنین» پاریس در ماه اکتبر (مهر) در هنگامی که فرانسه با موج دوم پاندمی کرونا درگیر بود، تعطیل شد. حتی پس از بازگشایی بیشتر مکان‌های توریستی عمده فرانسه در ماه پیش این برج برای تعمیرات بسته ماند.

این بازگشایی چهار روز پس از آن صورت می‌گیرد که امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه اقدامات جدیدی را به هدف مهار موج چهارم شیوع کرونا اعلام کرد، از جمله واکسیناسیون اجباری کارکنان بهداشتی و گذرنامه اجباری کووید-۱۹ برای ورود به رستورن‌ها و مکان‌های تفریحی و گردشگری مانند برج ایفل.

همه بازدیدکنندگان از برج ایفل که بالای ۱۸ سال دارد از چهارشنبه آینده باید گذرنامه‌ای را نشان دهند که ثابت می‌کند آن‌ها کاملا واکسینه شده‌اند، یا آزمایش منفی کرونا دارند یا اخیرا از کووید-۱۹ بهبود یافته‌اند.

شمار بازدیدکنندگان روزانه برج ایفل نیز به جای ۲۵۰۰۰۰ نفر به ۱۰۰۰۰ نفر در روز محدود خواهد شد.

ماسک زدن برای هر فرد بالای ۱۱ سالی در برج ایفل اجباری است و شمار افرادی که وارد آسانسور‌های برج می‌شود به نصف شمار معمول کاهش داده خواهد شد.

برچسب ها: برج ایفل
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی