تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۵ مترو از شنبه

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از کاهش سرفاصله حرکت قطار‌های خط ۵ مترو در ساعات اولیه بهره‌برداری خبر داد.

کد خبر: ۱۰۰۷۳۱
۱۵:۳۷ - ۲۵ تير ۱۴۰۰

کاهش سرفاصله حرکت قطار‌های مترو

دیدارنیوز ـ علی عبداله پور به همراه معاونین و مدیران مترو از پایانه مهرشهر و ایستگاه گلشهر در خط ۵ متروی تهران و حومه بازید کرد و از نزدیک در جریان روند کار‌های انجام شده و مشکلات و کمبود‌های خط پنج قرار گرفت.

او ضمن گفت: با توجه به تغییر ساعت کار ادارات در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان، از روز شنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۰ سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۵ کاهش می‌یابد.

وی افزود: برای جابجایی شهروندان و مسافران استان البرز از ساعت ۵:۰۰ تا ۹:۰۰ صبح از ایستگاه گلشهر به سمت کرج- تهران و همچنین از ایستگاه تهران (صادقیه) به سمت کرج-گلشهر از ساعت۶:۰۰ تا ساعت ۱۰:۰۰ صبح از ۱۵ به ۱۰ دقیقه کاهش پیدا کرد.

عبدالله پور خاطرنشان کرد:برای رفاه حال مسافران و اینکه بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن به تهران برسند، اولین اعزام قطار از ایستگاه گلشهر در ساعت ۵:۰۰ صبح به‌صورت اکسپرس (تندرو) انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در ادامه ارائه گزارش عملکردمدیر ارشد خط ۵ گفت: در حال حاضر بخش نگهداری و تعمیرات به خوبی در حال کار است و بعد از ۲۲ سال بهره برداری از مترو به یک بالندگی به لحاظ خدمات رسانی مطلوب به شهروندان و مسافران رسیده ایم و سر آمد شرکت‌های بهره بردار مترو در کشور هستیم و به عنوان الگو برای خیلی از شرکت‌های شناخته شده، هستیم.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، او با اشاره به اینکه عمده مشکلات مربوط به هزینه‌ها و کمبود نقدینگی است افزود: با تمام هزینه‌هایی که در سال گذشته در خط ۵ انجام شد، درآمد حاصل شده از این خط کمتر از ۳۰ درصد بوده که با تلاش تمامی همکارانم شاهد افزایش رضایتمندی مسافران در خط ۵ بودیم.

برچسب ها: متروی تهران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی