تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند
گزارش تکمیلی دیدارنیوز سه روز بعد از حریق گسترده امامزاده ابراهیم

چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند

دیدارنیوز در گفت‌وگو با یکی از ساکنین بومی امامزاده ابراهیم از حال و هوای این روزهای منطقه آتش گرفته پرسیده؛ که می‌خوانید.

کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۵ مترو از شنبه

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از کاهش سرفاصله حرکت قطار‌های خط ۵ مترو در ساعات اولیه بهره‌برداری خبر داد.

کد خبر: ۱۰۰۷۳۱
۱۵:۳۷ - ۲۵ تير ۱۴۰۰

کاهش سرفاصله حرکت قطار‌های مترو

دیدارنیوز ـ علی عبداله پور به همراه معاونین و مدیران مترو از پایانه مهرشهر و ایستگاه گلشهر در خط ۵ متروی تهران و حومه بازید کرد و از نزدیک در جریان روند کار‌های انجام شده و مشکلات و کمبود‌های خط پنج قرار گرفت.

او ضمن گفت: با توجه به تغییر ساعت کار ادارات در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان، از روز شنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۰ سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۵ کاهش می‌یابد.

وی افزود: برای جابجایی شهروندان و مسافران استان البرز از ساعت ۵:۰۰ تا ۹:۰۰ صبح از ایستگاه گلشهر به سمت کرج- تهران و همچنین از ایستگاه تهران (صادقیه) به سمت کرج-گلشهر از ساعت۶:۰۰ تا ساعت ۱۰:۰۰ صبح از ۱۵ به ۱۰ دقیقه کاهش پیدا کرد.

عبدالله پور خاطرنشان کرد:برای رفاه حال مسافران و اینکه بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن به تهران برسند، اولین اعزام قطار از ایستگاه گلشهر در ساعت ۵:۰۰ صبح به‌صورت اکسپرس (تندرو) انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در ادامه ارائه گزارش عملکردمدیر ارشد خط ۵ گفت: در حال حاضر بخش نگهداری و تعمیرات به خوبی در حال کار است و بعد از ۲۲ سال بهره برداری از مترو به یک بالندگی به لحاظ خدمات رسانی مطلوب به شهروندان و مسافران رسیده ایم و سر آمد شرکت‌های بهره بردار مترو در کشور هستیم و به عنوان الگو برای خیلی از شرکت‌های شناخته شده، هستیم.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، او با اشاره به اینکه عمده مشکلات مربوط به هزینه‌ها و کمبود نقدینگی است افزود: با تمام هزینه‌هایی که در سال گذشته در خط ۵ انجام شد، درآمد حاصل شده از این خط کمتر از ۳۰ درصد بوده که با تلاش تمامی همکارانم شاهد افزایش رضایتمندی مسافران در خط ۵ بودیم.

برچسب ها: متروی تهران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی