تیتر امروز

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ نگرانی هلند و ایتالیا
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ نگرانی هلند و ایتالیا

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

کیفیت هوای تهران در محدوده قابل قبول

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوا امروز در برخی مناطق در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت و به تدریج در بیشتر مناطق در محدوده قابل‌قبول قرار خواهد گرفت.

کد خبر: ۱۰۰۷۲۱
۱۳:۳۶ - ۲۵ تير ۱۴۰۰

کیفیت هوای تهران

دیدارنیوز ـ شرایط ناپایدار جوی همراه با وزش باد در طول روز تداوم داشته و احتمال گسیل گردوخاک از مناطق مستعد و کاهش کیفیت هوا را به‌دنبال خواهد داشت. علاوه براین، حضور عوامل کافی در برخی ساعات بعدازظهر سبب تولید آلاینده ازن خواهد شد که به‌تبع آن برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در برخی مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

به‌تدریج تا اواخر وقت جمعه از تندی باد کاسته خواهد شد و کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده قابل‌قبول قرار خواهد گرفت.

عدم وزش باد مؤثر تا صبح روز شنبه (۲۶ تیر ۱۴۰۰) همراه با آغاز تردد خودرو‌ها شرایط را جهت تجمع آلاینده‌ها فراهم خواهد کرد و کیفیت هوا در بیشتر مناطق پرتردد در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت و افزایش تندی باد در طی روز سبب پراکندگی آلاینده‌ها خواهد شد، بااین حال احتمال کاهش کیفیت هوا به دلیل تولید و افزایش غلظت آلاینده ازن وجود خواهد داشت، هرچند با توجه به ناپایداری جوی، رشد ابرناکی و احتمال رگبار پراکنده، نسبت به روز گذشته از میزان کمتری برخوردار خواهد بود.

همچنین با کاهش تندی باد در ساعات پایانی شنبه هم‌زمان با ترافیک شامگاهی، افزایش غلظت ذرات معلق و برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در بیشتر مناطق پرتردد پیش‌بینی می‌شود.

آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۱۱۱ بود و هوای پایتخت در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۹۴ است و کیفیت هوا در محدوده قابل قبول است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: هوای تهران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی