تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

شریعتمداری: فدراسیون فوتبال هیچ بدهی به شستا ندارد

وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی گفت: تمام بدهی فدراسیون فوتبال از منابع نقدی توسط وزارت ورزش یا منابع غیرنقدی مثل ملک تامین و پرداخت شده است و فدراسیون هیچ بدهی به شستا ندارد.

کد خبر: ۱۰۰۴۹۳
۱۴:۰۱ - ۲۳ تير ۱۴۰۰

شریعتمداری: فدراسیون فوتبال هیچ بدهی به شستا ندارد

دیدارنیوز - محمد شریعتمداری در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امر همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در دو مرحله با تمام مشکلات و مضایقی که نظام سلطه بر ما تحمیل کرده انجام شد، اظهار کرد: علاوه بر این تصمیم گرفته شد که با تخصیص ۶ هزار میلیارد تومان از بودجه سازمان تامین اجتماعی همه کسانی که در مراکز بیمارستانی غیرسازمان تامین اجتماعی از امکانات بهداشتی استفاده می‌کنند بتوانند از فرانشیز صفر بهره‌مند باشند.

وی افزود: کاهش میزان مراجعات به سازمان تامین اجتماعی را با دولت الکترونیک پیگیری کردیم که منجر به کاهش هفتاد میلیون مراجعه به سازمان و شعب آن در سراسر کشور خواهد شد. در سطح‌بندی خدمات درمانی هم گام‌های خوبی برداشته شد و تلاش شد این خدمات سرپایی بیمارستانی هم به صورت مجانی در اختیار بیمه‌شدگان در سال ۱۴۰۰ قرار گیرد.
وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: امروز با کمترین مشکل با ارائه خدمات اجتماعی و بیمه بدون دفترچه در سراسر کشور هستیم. از این دست خدمات در دولت یازدهم و دوازدهم بسیار بوده که گزارش کامل آن در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
شریعتمداری یادآور شد: برای پرداخت مستمری به مددجویان و افراد داری معلولیت شدید و خیلی شدید قدمهای خوبی برداشته شد. از ابتدای دولت تا امروز به طور متوسط مجموع منابع پرداختی و تقدیمی بهزیستی به جامعه هدف ۱۲.۷ برابر شد که رکورد قابل ملاحظه‌ای است.

وی در پاسخ به پرسشی درباره بدهی فدراسیون فوتبال به شستا، گفت: آن شرکت در راستای اجرای دستور ستاد مبارزه با تحریم اقدام به تامین منابع برای حوزه ورزش کشور کرده و این منابع مجانی در اختیار آنان قرار نگرفته و تضمین کافی برای پرداخت در همان زمان دریافت شده است و بعد از آنکه امکان پرداخت نقدی فراهم شد و مقداری از آن بدهی باقی ماند، طبق گزارشات مکتوب سازمان، تمامی طلب به طور کامل وصول شده و بدون تردید هیچ حقی از جامعه مخاطب ما تضییع نشد.

شریعتمداری تاکید کرد: تمام این بدهی از منابع نقدی توسط وزارت ورزش یا منابع غیرنقدی مثل ملک تامین و پرداخت شده است و فدراسیون هیچ بدهی به شستا ندارد.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی