تیتر امروز

تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.

مغانلو: بازیکن با غیرت هفته

شهریار مغانلو مهاجم سرخ پوشان پایتخت شایسته انتخاب به عنوان بازیکن باغیرت هفته است

کد خبر: ۱۰۰۴۵۳
۱۱:۲۲ - ۲۳ تير ۱۴۰۰

مغانلو: بازیکن با غیرت هفته

دیدارنیوز - ورزشی، پرسپولیس در دیدار برابر آلومینیوم توانست با دو گل به پیروزی دست پیدا کند.

ستاره این بازی دو نفر بودند؛ یکی مغانلو که یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد و دیگری هم مهدی ترابی که او هم یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد.

هر دو بازیکن شایسته انتخاب به عنوان بهترین بازیکن میدان هستند و انتخاب بین آنها سخت است اما اگر قرار باشد که بازیکن باغیرت میدان و یا حتی هفته بیست و هفتم لیگ برتر را انتخاب کرد باید قطعا شهریار مغانلو را انتخاب کرد.
سرانجام پای مغانلو در لیگ برتر با پیراهن پرسپولیس به گلزنی باز شد و این بازیکن هم توانست گل بزند و هم پاس گل بدهد.

اما چرا بازیکن باغیرت هفته؟مغانلو که به دلیل برخورد با مدافعان آلومینیوم سرش شکست و باوجود آنکه ۱۰ بخیه خورد اما به بازی ادامه داد.

این مهاجم بلند قد باوجود سرشکسته روی بیشتر توپ های هوایی بلند می شد و ضربه سر زد که این تلاش مثال زدنی او باعث خونریزی شدید دوباره سر او شد. باوجود آنکه کادر پزشکی پرسپولیس دستور تعویض مغانلو را داد اما این بازیکن اصرار داشت که در میدان بماند.

سرمربی پرسپولیس بعد از اطلاع از شرایط مغانلو تصمیم به تعویض او گرفت اما این تصمیم یحیی با مقاومت مغانلو روبه رو شد و او به گل‌محمدی گفت که می‌تواند بازی کند اما یحیی تصمیمش را عوض نکرد و به مهاجم تیمش گفت که برود و روی نیمکت بنشیند.

بنا بردیدگاه شفقنا ورزشی، مغانلو نشان داد که بازیکن باغیرتی است و این تلاش مثال زدنی او نه تنها جایگاهش را در ترکیب اصلی مستحکم می کند بلکه باعث می شود تا محبوبیت زیادی هم در بین هواداران پیدا کند.

منبع: شفقنا
برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی