تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

کنایه داغ قرمزها به آبی‌ها: الهی بعد دربی هشتگ "حاج محمود برگرد" را ترند کنید!

در دو روز مانده به دربی کری خوانی در فضای مجازی بین هواداران دو تیم پرسپولیس و استقلال خیلی داغ شده است. در یکی از این کری خوانی ها پرسپولیسی ها خطاب به استقلالی ها نوشتند:انشاالله بعد دربی هشتگ "حاج محمود برگرد" را ترند کنید!

کد خبر: ۱۰۰۴۳۲
۱۰:۲۵ - ۲۳ تير ۱۴۰۰

کنایه داغ قرمزها به آبی‌ها: الهی بعد دربی هشتگ

دیدارنیوز - فضای مجازی تمام ساحت‌های حیات بشری را آن‌گونه تحت تأثیر قرار داده است که دنیای ما را در کمیت و کیفیت دچار تحولاتی عمیق ساخته است به نحوی که فضای مجازی به اندازه دنیای واقعی اهمیت پیدا کرده است.

امروزه دنیا در یک پیچ تاریخی قرار گرفته و یکی از مهم‌تریـن پیشران های این پیچ، فناوری اطلاعات و ارتباطات به‌عنوان یک فناوری تحول آفرین و پیدایش زیست بوم فضای مجازی است که با تأثیر فزاینده خود در حال شکل دادن به تمام عرصه‌های زندگی حقیقی است به نحوی که امروزه فاصله بین مجاز و حقیقت در این فضا به صفر رسیده است.

با این اوصاف انتشار اخبار و تصاویر مربوط به اتفاقات روز سرعت پیدا کرده و مهم نیست که در کجای این کره خاکی زندگی می کنیم، کافی است که عضو یکی از شبکه های مجازی باشیم تا در جریان موضوعات ترند آن روز قرار بگیریم. این عکس امروز در شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام و تلگرام میان کاربران دست به دست می شد و مورد بسیاری از مردم قرار گرفت

منبع: نشان
برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی