تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

دستور هوشی‌مین برای توقف فعالیت کارخانه سامسونگ

شهر هوشی‌مین در بحبوحه شیوع ویروس کرونا به مجتمع HCMC CE سامسونگ الکترونیکس و سایر شرکت‌هایی که در پارک فناوری سایگون کارخانه دارند، دستور داد فعالیتشان را متوقف کرده و امکانات جای خواب برای کارکنانشان ایجاد کنند.

کد خبر: ۱۰۰۴۲۹
۱۰:۲۳ - ۲۳ تير ۱۴۰۰

 توقف فعالیت کارخانه سامسونگ

دیدارنیوز ـ لی بیچ لون، معاون مدیر پارک فناوری سایگون در مصاحبه تلفنی به بلومبرگ گفت: ما نه تنها از کارخانه سامسونگ بلکه از همه کارخانه‌ها خواسته ایم تا زمانی که برنامه هایشان درباره قرنطینه و امکانات استراحت در کارخانه برای کارگرانشان را ارائه می‌کنند، موقتا فعالیتشان را متوقف کنند. پس از مرور برنامه‌های آنها، به کارخانه‌هایی که به الزامات ما عمل کنند، اجازه بازگشایی خواهیم داد.

شرکت اینتل که یک کارخانه تست و مونتاژ در این پارک دارد، پس از ایجاد محل استراحت و کاهش بعضی از فعالیتهایش، اجازه یافت به فعالیت ادامه دهد.

مقامات در استان‌های شمالی باک نین و باک جیانگ ویتنام که کارخانه‌های سامسونگ الکترونیکس و تامین کنندگان جهانی اپل در آن‌ها واقع شده اند، پیشتر الزامات مشابهی را وضع کردند.

در شهر هوشی‌مین شیوع سریع بیماری باعث شد قرنطینه ۱۵ روزه‌ای وضع شود که از نهم ژوییه آغاز شد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، اطلاعات نسخه‌های ویتنامی و انگلیسی وب سایت پارک فناوری سایگون نشان می‌دهد که ۸۶ تا ۱۵۷ شرکت و موسسه در این پارک فعالیت دارند. هر کدام از این نسخه‌ها آمار متفاوتی از شمار شرکت‌ها ارائه کرده اند.

منبع: شفقنا
برچسب ها: سامسونگ
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی