تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

خودتان مقصرید آقای میثاقی؛ گل محمدی باید برای فوتبال برتر تصمیم بگیرد؟!

تحریم دوربین های صدا و سیما در کنفرانس خبری پس از بازی این هفته پرسپولیس از سوی یحیی گل محمدی حسابی حاشیه ساز شده و مجریان تلویزیون با کنایه هایشان از خجالت یحیی در آمدند.

کد خبر: ۱۰۰۳۱۷
۱۴:۴۹ - ۲۲ تير ۱۴۰۰

خودتان مقصرید آقای میثاقی؛ گل محمدی باید برای فوتبال برتر تصمیم بگیرد؟!

دیدارنیوز - مجریان تلویزیون این روزها دل پری از گل محمدی و پرسپولیس دارند. دیگر نه از آن تعریف و تمجیدها خبری است و نه الگوسازی بی مورد که آی بیایید و ببینید که باید این گونه رفتارتان را از روی پرسپولیس مشق کنید تا جام سراغ خانه شما را هم بگیرد. انگار بیرون فرستادن دوربین و خبرنگار صدا و سیما توسط گل محمدی تیغ گلویی شده که نمی‌توانند هضمش کنند!

حق هم دارند؛ به قول خودشان تا جایی که می شده با یحیی راه آمده‌اند که امروز شنل محبوبیت را به تن کند و مفتخرانه و بی هیچ سند و مدرکی صدا و سیما را محکوم به نگاه رنگی کند؛ شنلی که اتفاقاً بیشترش را همین مجریان تلویزیون برای او بافتند اما حالا نمی‌توانند به این راحتی‌ها از تنش بیرون آورند.

میثاقی در کنایه غیر مستقیم به گل محمدی می‌گوید: "یادتان هست قبل از آن فینال مهم (لیگ قهرمان آسیا) چند صد بار با رئیس شبکه و تهیه کننده تماس گرفتید تا با فلانی (رسول پناه) مصاحبه نگیریم که تیم به حاشیه نرود". هر چند کنایه اش درست و بجا است اما سوال مهم‌تر اینکه آقای میثاقی آیا سرمربی یک تیم برای برنامه و شبکه شما تصمیم می‌گیرد که چه کنید و چه نه؟ اصلاً کدام بخش از وظایف فوتبال برتر، جلوگیری از ایجاد حاشیه در تیم‌ها تعریف شده؟ و آیا هیچگاه بازه آن فینال حساس نگذشت؟


بیشتر بخوانید: رده‌بندی جهانی جدید پرسپولیس و استقلال در آستانه دربی


واقعیت این است که آقای میثاقی خود شما و همکارانتان اعتبار صدا و سیما را کاسته‌اید؛ با رفتار دیروز و کنایه‌های بی تأثیر امروز! همان روزی که با دعوت نکردن فلان میهمان، مصلحت یک باشگاه را به عدالت ارجحیت دادید و امروز که منافع سازمانی تان به خطر افتاده تازه لب به سخن گشوده‌اید و یادتان افتاده که آن روز می‌توانستید چه کنید و نکردید. در واقع ما هم با شما آقای میثاقی موافقیم که افراد منفعت طلب چقدر برای باشگاه‌ها خطرناک هستند اما شک نداریم رسانه‌های منفعت طلب، خطرش به مراتب بیشتر است.

منبع: ایمنا
برچسب ها: میثاقی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
شهبازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
0
0
میثاقی از این غلط ها زیاد میکنه خودش یک نامرد بتمام معنی هستش. نمونه اش با عادل چکار کرد
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی