تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

افزایش قیمت‌ها در بازار خودرو شدت گرفت/ صعود عجیب قیمت پراید

بررسی قیمت‌ها در بازار خودرو حاکی از آن است که قیمت پراید با افزایش قیمت نسبت به روز گذشته، ۱۳۸ میلیون تومان شده است.

کد خبر: ۱۰۰۳۱۲
۱۴:۳۲ - ۲۲ تير ۱۴۰۰

شدت افزایش قیمت‌ها در بازار خودرو

دیدارنیوز ـ روند افزایشی قیمت‌ها در بازار خودرو ادامه دارد؛ به طوری که در مدل‌های گروه سایپا شاهد افزایش قیمت‌ها نسبت به روز گذشته بودیم.

بررسی روند قیمت‌ها در بازار خودرو حاکی از آن است که افزایش قیمت‌ها در این بازار از ابتدای هفته تاکنون شدت گرفته است و این افزایش قیمت‌ها بیشتر در بین خودرو‌های گروه پراید مشهود است؛ خودرو‌هایی که به سبب میانگین قیمتی پایین‌تر نسبت به سایر خودرو‌های موجود در بازار در نتیجه بالا بودن تقاضا برای آن‌ها درصد بیشتری افزایش قیمت را تجربه می‌کنند.

در حالی که اعداد اعلامی از سوی فعالان بازار خودرو به خریداران، رقمی کمتر از امروز بود، اما باز هم مسیر قیمت‌ها صعودی است.

بررسی‌ها در میان خودرو‌های صفر نشان می‌دهد که پراید ۱۱۱ نسبت به دیروز افزایشی حدود یک میلیون تومان را تجربه کرده است؛ به طوری که امروز با قیمت ۱۳۸ میلیون تومان در بازار دیده می‌شود. پراید ۱۵۱پلاس نیز امروز در بازار در بازار با قیمت ۱۴۳ میلیون تومان دیده می‌شود.

در این میان، گزارش‌های میدانی حاکی از آن است که تیبا هاچ بک EX با قیمت ۱۳۸ میلیون تومان، تیبا صندوق دار SX با قیمت ۱۳۲ میلیون تومان، چانگان CS ۳۵ با قیمت ۴۷۵ میلیون تومان و ساینا EX دنده‌ای با قیمت ۱۴۱ میلیون تومان به فروش می‌رود. همچنین ساینا EX دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ در بازار در حدود ۱۴۷ میلیون تومان قیمت دارد.

بنا به این گزارش، کوییک دنده‌ای R مدل ۱۳۹۹ در بازار به قیمت ۱۵۴ میلیون تومان و مدل ۱۴۰۰ به قیمت ۱۶۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.

برچسب ها: قیمت خودرو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی