تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

ماجرای حمل اسلحه توسط یکی از اعضای تیم فوتبال گل ریحان!

روز گذشته خبری مبنی بر همراه داشتن اسحله توسط یکی از اعضای تیم فوتبال گل ریحان در بازی مقابل شهرداری آستارا در فضای مجازی منتشر شد. خبری که امروز باشگاه گل ریحان آن را تأیید کرد.

کد خبر: ۱۰۰۲۹۹
۱۳:۲۱ - ۲۲ تير ۱۴۰۰

ماجرای حمل اسلحه توسط یکی از اعضای تیم فوتبال گل ریحان!

دیدارنیوز - منصور بیک وردی رئیس هیئت فوتبال البرز،  در خصوص خبر حمل اسلحه توسط یکی از اعضای تیم فوتبال گل ریحان البرز در بازی که به میزبانی شهرداری آستارا برگزار شد، گفت: بنده هم این خبر را در فضای مجازی مشاهده کردم و اطلاع زیادی از این موضوع ندارم البته باشگاه گل ریحان در این خصوص یک نامه به آقای فومنی نوشته است.

به گزارش ایسنا، رضا رضایی مدیرعامل باشگاه گل ریحان در بخشی از نامه‌ای که به آن اشاره شد خطاب به محمد زارع فومنی نوشته است که « در بازی مقابل شهرداری آستارا حمل سلاح قلابی رخ داده که این امر باعث آسیب شدید به برند باشگاه گل ریحان شده است.» در این نامه همچنین ضمن اعلام پایان همکاری با فومنی و تأکید بر لزوم پرداخت خسارت به دلیل آسیب به برند باشگاه، از اداره کل ورزش و جوانان البرز خواسته شده میزان خسارت را تعیین کند.

مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان البرز هم در خصوص اتفاقی که در بازی با شهرداری آستارا رخ داده است به ایسنا، گفت: این اسحله که در کیف یکی از اعضای تیم مشاهده شده، پلاستیکی بوده است.

گل ریحان البرز که پیش از پایان این فصل از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور به لیگ دسته دوم سقوط کرد روز گذشته در بازی مقابل شهرداری آستارا با نتیجه شش بر صفر مغلوب شد.


منبع: ایسنا
برچسب ها: فوتبال ایران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی