تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

چهار غایب بزرگ استقلال برای دربی پایتخت

از جمع بازیکنان حاضر در ترکیب استقلال در دربی قبلی جام حذفی ۴ بازیکن دیگر در این تیم حضور ندارند.

کد خبر: ۱۰۰۲۷۵
۱۲:۰۸ - ۲۲ تير ۱۴۰۰

چهار غایب بزرگ استقلال برای دربی پایتخت

دیدارنیوز - تیم استقلال که پنج شنبه بیست و چهارم تیر ماه در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باید به مصاف پرسپولیس برود پیش از این در تاریخ پنجم شهریور ماه سال ۱۳۹۹ بار دیگر در همین تورنمنت و در مرحله یک‌چهارم نهایی نیمه نهایی به مصاف پرسپولیس رفت.

استقلال در آن دیدار با ترکیب اولیه: سید حسین حسینی، محمد دانشگر، وریاغفوری، مهدی قائدی، عارف غلامی، فرشید اسماعیلی، مسعود ریگی، شیخ دیاباته، هروویه میلیچ، علی کریمی و آرش رضاوند بازی را آغاز کرد.


بیشتر بخوانید: مدافع «دربی باز» استقلال به بازی با پرسپولیس رسید

بیشتر بخوانید: درخواست گسترده برای محرومیت کنعانی زادگان از دربی


در جمع ترکیب ۱۱ نفره آن روز استقلال علی کریمی در پایان فصل از این تیم جدا و راهی لیگ قطر شد. هرویه میلیچ هم به تازگی در اعتراض به ۱۰ ماه عدم دریافت حقوقش (پس پایان قرارداد فوتبالی اش) ایران را ترک و از این تیم جدا شد. این دو نفر در بازی قبلی دربی جام حذفی برای استقلال به میدان رفتند اما در جمع نفرات تعویضی استقلال نیز فرشید باقری و میلاد زکی پور که از روی نیمکت به ترکیب استقلال اضافه شدند هم در پایان فصل گذشته از استقلال جدا شده و راهی تیم گل گهر سیرجان شدند. فرشید باقری در دقیقه ۵۱ جایگزین فرشید اسماعیلی شد و میلاد زکی پور در دقیقه ۹۲ (نیمه اول وقت‌های اضافه) به جای علی کریمی به میدان آمد.



ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی