تیتر امروز

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

بازداشت "شیر امنیتی" داعش در شمال عراق

تیم رسانه‌ای امنیتی عراق از بازداشت «شیر امنیتی» گروه تروریستی داعش در جریان عملیاتی در استان نینوا در شمال این کشور خبر داد.

کد خبر: ۱۰۰۲۶۴
۱۱:۲۸ - ۲۲ تير ۱۴۰۰

بازداشت

دیدارنیوز - به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، تیم رسانه‌ای امنیتی عراق با صدور بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد، دفتر مبارزه با جنایت‌ها در تلعفر وابسته به اداره مبارزه با جنایت‌ها در فرماندهی پلیس نینوا پس از کسب اطلاعات دقیق از طریق پیگیری، تحقیق و جست‌وجوی ادامه‌دار، موفق شد، ابو یوسف، ملقب به "شیر امنیتی" داعش را بازداشت کند.

در این بیانیه همچنین آمده است، این تروریست بازداشت شده مسئول انتقال بمب‌های کنار جاده‌ای در داخل شهر موصل بود و مسئولیت آنچه «کمیته نفتی ویژه بیت‌المال» نامیده می‌شود در زمان دوره سیطره داعش در شهر موصل را برعهده داشت.

در بیانیه مذکور همچنین آمده است، این تروریست بازداشت شده با نشان دادن جای جراحت در بدن خود اعتراف کرد که در درگیری‌ها برای آزاد سازی شهر موصل زخمی شد و در منطقه «حی الیرموک» بازداشت شد.


منبع: ایسنا
برچسب ها: داعش عراق
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی