تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

حمله شدیداللحن نفتالی بنت به نتانیاهو

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی به شدت از بنیامین نتانیاهو انتقاد کرد و گفت که او فقط "غرغر" می‌کند!

کد خبر: ۱۰۰۲۵۱
۱۰:۵۶ - ۲۲ تير ۱۴۰۰

حمله شدیداللحن نفتالی بنت به نتانیاهو

دیدارنیوز - به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، نفتالی بنت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی در جریان نشست کنست به شدت از بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر سابق این رژیم انتقاد کرد.

وی گفت: امروز پس از ۱۲ سال حمله موشکی به غزه و منطقه جنوب، ما سیاست جدیدی را اجرا کرده‌ایم و به هر بالن یا حتی نصف بالن که از غزه به ما شلیک می‌شود، پاسخ می‌دهیم و سوال من این است که چرا این اقدام را ستایش نمی‌کنید؟!

بنت افزود: در روزهای حکومت نتانیاهو، من امیدوار بودم که تشویق‌های شما را ببینم، اما در عوض چهره‌های رنگ پریده‌ای را دیدم و می‌دانم که گاونی (موشه گاونی، رئیس حزب افراطی "یهودیت تورات") احساس پشیمانی می‌کند و می‌داند که به دلیل پیروی کورکورانه از نتانیاهو، در جبهه مخالف ما است نه با ما.
وی ادامه داد: نتانیاهو ترسید که راهپیمایی "رقص پرچم" را برگزار کند و آن را از هفته‌ای به هفته دیگر موکول کرد اما من اجازه برگزاری آن را دادم.

بنت همچنین اظهار کرد: نتانیاهو به طور مداوم درباره ایران صحبت می‌کند؛ هیچ‌کس در تاریخ اسرائیل نبوده که به اندازه او درباره ایران پرحرفی کرده و اینقدر کم، کاری انجام داده باشد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پایان گفت که نتانیاهو و بتسائیل اسموتریچ، رهبر ائتلاف صهیونیست دینی فقط غر می‌زنند و زوزه می‌کشند.
این اظهارات بنت در پاسخ به انتقادهای نتانیاهو بابت پرونده آبی با اردن ایراد شد.



منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی