تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

طرح ویژه پلیس برای مقابله با استخراج رمز ارز/ شناسایی ۷۰ مزرعه بیت‌کوین در تهران

میزان قطع برق گرچه نسبت به چند روز قبل کاهش چشمگیری داشته، اما همچنان از گوشه و کنار خبر‌هایی در مورد قطع برق به گوش می‌رسد و احتمال تکرار قطعی‌ها نیز در روز‌های آتی وجود دارد. موضوعی که استخراج رمز ارز یکی از متهمان اصلی آن است. در این میان پلیس هم قول برخورد جدی با استخراج رمز ارز‌ها را داده است.

کد خبر: ۱۰۰۲۰۷
۰۸:۵۸ - ۲۲ تير ۱۴۰۰

طرح ویژه پلیس برای مقابله با استخراج رمز ارز

دیدارنیوز ـ سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفتگو با ایسنا، درباره برخورد پلیس با استخراج رمز ارز‌ها گفت: ما پیش از این نیز اعلام کرده بودیم که پلیس با هرگونه استخراج غیرقانونی رمز ارز برخورد خواهد کرد و در همین راستا نیز از وزارت نیرو خواستیم تا محل‌های مشکوک به استخراج رمز ارز را نیز به پلیس اعلام کند.

وی با اشاره به قطعی‌های اخیر برق در تهران و دیگر شهر‌های کشور گفت: آنچه که در مورد تهران رخ داد این بود که با قطع برق اقدامات پلیس در دو حوزه افزایش پیدا کرد، یکی اقدامات برای جبران قطع برق که ناشی از افزایش حضور ماموران در تقاطع‌ها و ... بود و دیگری اقدامات ما برای مقابله با استخراج غیرمجاز رمز ارز‌ها بود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در عین حال از طرح ویژه پلیس برای برخورد با استخراج رمز ارز نیز خبر دادو گفت: همانطور که آقای رییس جمهور نیز اعلام کردند استخراج رمز ارز تا پایان شهریور ماه ممنوع است. پلیس نیز طرح ویژه‌ای را برای برخورد با استخراج کنندگان رمزارز‌ها در دستورکار خود قرار داد و از زمان اجرای آن در روز‌های اخیر تاکنون بیش از ۷۰ نقطه در تهران که به محلی برای استخراج رمز ارز‌ها بدل شده بود، شناسایی شد.

رحیمی با بیان اینکه با عاملان این اقدام نیز برخورد شده است، گفت: اجرای این طرح همچنان با حساسیت و قوت ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره سرانجام ماینر‌های جمع‌آوری شده نیز اظهارکرد: ما این موارد را به شرکت برق تحویل دادیم و پرونده متخلفان نیز به دادسرا ارجاع شده اسـت، تا برحسب نظر مقام قضایی درباره آن تصمیم گیری شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی