تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
استاندار تهران

افراد پایین‌تر از سن ۶۸ سال برای تزریق واکسن مراجعه نکنند

محسنی بندپی گفت: طبق مصوباتی که در این جلسه صورت گرفت دیگر شاهد کمبود آمپول‌های ردمیسیور نخواهیم بود.

کد خبر: ۱۰۰۱۹۸
۱۷:۱۶ - ۲۱ تير ۱۴۰۰

محسنی بندپی عدم مراجعه افراد پایین‌تر از سن ۶۸ سال برای تزریق واکسن

دیدرنیوز ـ انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در جلسه ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان تهران، اظهار کرد: واقعیت تلخی را در پیک پنجم شاهد هستیم. ویروس دلتا و شدت افزایش دربرگیری آن شرایط بدی را در همه استان‌های کشور از لحاظ بیماران سرپایی، بستری و مرگ و میر به وجود آورده است.

وی ادامه داد: زنگ خطر در استان تهران به صدا درآمده و نیازمند تفکر جدیدی در پیشگیری‌ها هستیم تا دچار مشکلات جدی و نگران کننده نشویم.

وی افزود: با مصوباتی که طی این جلسه صورت پذیرفته مقرر شد تا کمبود آمپول‌های ردمیسیور هر چه زودتر مرتفع شود تا شاهد کمبود آن در کلینیک‌های درمانی و مراکز بهداشت نباشیم.

وی تصریح کرد: کمبود تست PCR موجب شده که در ارائه گزارش‌ها اشتباه‌های بزرگی در ارتباط با بیماران درگیر ویروس کرونا صورت پذیرد که این میزان بسیار پایین‌تر از افراد درگیر اعلام می‌شود. این امر مهم است تا دولت در تامین تست PCR، بیمارستان‌ها را یاری رساند.

وی ادامه داد: حدود ۴۶۰ هزار نفر بین ۶۵ تا ۷۰ سال هستند که از مردم خواهش می‌کنیم، افراد پایبن‌تر از سن ۶۸سال به مراکز واکسیناسیون برای تزریق واکسن مراجعه نکنند تا نوبت آن‌ها برسد.

بندپی گفت: تا زمانی که همه واکسن نزده‌اند نباید شیوه نامه‌های بهداشتی را کنار بگذاریم لذا فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک تا واکسیناسیون همه آحاد جامعه لازم و ضروری است و لذا خواهش می‌کنیم از همه ارگان‌ها تا در امر واکسیناسیون نهاد‌های متولی را یاری رسانند.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه فرودگاه‌ها و بنگاه‌های مسافربری برون شهری در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی دقت لازم را انجام نمی‌دهند که طی جلسه‌ای که با مدیران این بنگاه‌ها خواهیم داشت، مصوباتی را ابلاغ می‌کنیم تا آن‌ها در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مدیریت لازم را انجام دهند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی