تیتر امروز

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.
مدیر برنامه مهاجم پرسپولیس جلوی بازی او را می‌گیرد؟

باز هم علیه عیسی آل کثیر حکم صادر شد؟

گفته می‌شود ممکن است شکایت مدیر برنامه‌های عیسی آل کثیر از این بازیکن بابت پرداخت نشدن حق ترانسفر او، برای پرسپولیس مشکل ساز شده و آل کثیر نتواند سرخ‌ها را در ادامه راه همراهی کند!

کد خبر: ۱۰۰۱۹۱
۱۶:۴۰ - ۲۱ تير ۱۴۰۰

محرومیت عیسی آل کثیر

دیدارنیوز - عیسی آل کثیر مدت هاست با مدیر برنامه‌های خود به مشکل خورده و این موضوع به دردسر تازه‌ای برای پرسپولیسی‌ها تبدیل شده است.

روزی که عیسی آل کثیر با باشگاه پرسپولیس قرارداد بست، در تصاویری که از او منتشر شد، کنار او فردی به نام، ولی خرسندی هم حضور داشت. فوتبالدوستان به خوبی، ولی خرسندی را می‌شناسند، او که زمانی هم فوتبالیست بوده، حالا چند سالی است کار‌های ایجنتی انجام می‌دهد و او هم مثل هومن صمیمی، غلامرضا گنجی و حمیدرضا مشهدی عضو شرکت آرکا ایرانیان است.

اما ماجرای مشکل او با عیسی آل کثیر چیست؟ روزی که آل کثیر با پرسپولیس قرارداد بست، از، ولی خرسندی درخواست کرد بخشی از مطالبات خود را از مسئولان باشگاه پرسپولیس بگیرد، ولی در آن زمان شرایط مالی پرسپولیس خوب نبوده و سرخ‌ها موفق نشدند پولی به این بازیکن پرداخت کنند.

مدتی بعد هم پرسپولیس درگیر بازی‌های آسیایی شد و داستان محرومیت عیسی آل کثیر به وجود آمد و پرداخت مطالبات عیسی آل کثیر برای پرسپولیس اولویت محسوب نمی‌شد.

شنیدیم همین موضوع استارت اختلاف‌های عیسی آل کثیر و، ولی خرسندی بود چرا که مهاجم سرخ‌ها تصور می‌کرد مدیر برنامه‌های او موفق نشده مطالباتی که می‌خواسته را از پرسپولیس بگیرد. عیسی آل کثیر هم در همین راستا حق ترانسفرش به پرسپولیس را به، ولی خرسندی پرداخت نکرد.

شنیده می‌شود، ولی خرسندی علیه عیسی آل کثیر طرح شکایت کرده و حتی حکم هم گرفته است، حکمی که در صورت اجرا شدن باعث می‌شود سازمان لیگ حق بازی را از مهاجم پرسپولیس بگیرد. قانون هم در این زمینه حق را به مدیر برنامه عیسی آل کثیر می‌دهد؛ طبق قانون به ازای هر ترانسفر، بازیکن باید ۷ درصد مبلغ را به ایجنت رسمی خود پرداخت کند و در صورتی که این اتفاق رخ ندهد، ایجنت می‌تواند از بازیکن شکایت کرده و جلوی بازی کردن او را تا زمانی که رضایت بدهد، بگیرد.

موضوعی که پیش از این هم برای حامد لک و علیرضا بیرانوند رخ داده بود و آن‌ها به دلیل شکایت‌های مدیر برنامه هایشان در مقطعی نمی‌توانستند تیم شان را همراهی کنند.

شنیده‌ها حاکی از آن است حضور، ولی خرسندی در شرکت آرکا ایرانیان که مدیرعامل آن یعنی حمیدرضا مشهدی، به نوعی مدیر برنامه یحیی گل محمدی محسوب می‌شود باعث شد، ولی خرسندی از اجرای حکم عیسی آل کثیر صرف نظر کند چرا که این موضوع ضرر زیادی به پرسپولیس وارد می‌کرد و می‌توانست شرایط را در این شرکت پیچیده کند چرا که حتی ابتدای فصل هم گفته شده بود اکثر بازیکنان جدیدی که از سوی باشگاه پرسپولیس جذب شدند، از کانال این شرکت عبور کرده و مدیر برنامه‌های آن‌ها از اعضای شرکت آرکا ایرانیان هستند.

البته گفته می‌شود، ولی خرسندی هم در این زمینه مردد است چرا که اگر شکایتش را اجرا نکند، به پولش نمی‌رسد و از سوی دیگر در صورتی که این کار را انجام دهد، دلخوری‌ها بین اعضای شرکت آرکا ایرانیان و پرسپولیسی‌ها شدت می‌گیرد.

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی