تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

مردم چابهار اجازه ندادند وزیر بهداشت بیمارستان نیمه‌کاره را افتتاح کند/ قیچی الکی نمی‌خواهیم

مردم چابهار استان سیستان و بلوچستان اجازه ندادند بیمارستان نیمه‌کاره‌ای که وزیر بهداشت در مراسم افتتاح آن حضور داشت و قصد داشت روبان آن را قیچی کند، به دست وی افتتاح شود.

کد خبر: ۱۰۰۱۸۵
۱۶:۰۸ - ۲۱ تير ۱۴۰۰

مردم چابهار به وزیر بهداشت قیچی الکی نمی‌خواهیم

دیدارنیوز ـ عبید ملک‌رئیسی، معلم اهل چابهار در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «دیروز وزیر بهداشت در چابهار می‌خواست بلوک زایمانی روبانش رو قیچی بزنه با اعتراض مردم مواجه شد. مردم نذاشتن این مجموعه نیمه‌کاره افتتاح نمادین بشه. مردم می‌گفتن قیچی‌های الکی نمی‌خوایم اینی که شما افتتاح می‌کنی فقط اتاق‌های خالی هستن هیچ‌گونه تجهیزات و نیروی کار برای این مجموعه تعریف نشده.»

گفتنی است، دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی دیروز (یکشنبه ۲۰ تیر) به استان سیستان و بلوچستان سفر کرد. بازدید از بیمارستان‌ها و پروژه‌های بهداشتی و درمانی شهرستان‌های چابهار، کُنارک، سراوان، ایرانشهر، زاهدان و همچنین بررسی آخرین وضعیت کرونا در استان از مهم‌ترین برنامه‌های وزیر بهداشت در استان سیستان و بلوچستان است.

مردم چابهار به وزیر بهداشت قیچی الکی نمی‌خواهیم

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی