تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

سرقت میلیاردی از آزمایشگاه مدرسه

۵ سارق که به آزمایشگاه اداره آموزش و پرورش شهرستان اوز در استان فارس دستبرد زده بودند تنها چند ساعت پس از سرقت دستگیر شدند.

کد خبر: ۱۰۰۰۸۱
۱۰:۵۷ - ۲۱ تير ۱۴۰۰

سرقت میلیاردی از آزمایشگاه مدرسه

دیدارنیوز ـ صبح شنبه مأموران پلیس شهرستان اوز در استان فارس در جریان دستبرد میلیاردی به آزمایشگاه اداره آموزش و پرورش این شهر که مربوط به مدارس شهر بود قرار گرفتند و راهی آنجا شدند.

بررسی‌های اولیه از این حکایت داشت که دزدان مخفیانه وارد آزمایشگاه شده و اموال باارزشی ازجمله میکروسکوپ، الکتروسکوپ، کولر‌های گازی و دیگر اموال به ارزش بیش از ۴ میلیارد تومان را به سرقت برده‌اند.

از همان زمان تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شد و کارآگاهان در تحقیقات محلی و بررسی دوربین‌های مداربسته موفق شدند به نخستین سرنخ‌ها از دزدان دست پیدا کنند. طولی نکشید که بررسی این سرنخ‌ها پلیس را به اعضای این باند رساند و ظرف چند ساعت کارآگاهان موفق شدند هویت سارقان را شناسایی کنند.

سردار رهام‌بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس با بیان این خبر گفت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی به مخفیگاه متهمان اعزام و در یک عملیات ضربتی موفق شدند هر ۵ سارق را دستگیر کنند.

آن‌ها در همان بازجویی‌های اولیه به سرقت از آزمایشگاه اعتراف کردند و در بازرسی مخفیگاهشان ۳ دستگاه کولر گازی، ۱۴ میکروسکوپ، ۴ دستگاه الکتروموتور، صندلی‌های آزمایشگاهی، ۲ الکتروسکوپ، جعبه الکترو مغناطیس، سانتریفیوژ، پروژکتور، ۳ دستگاه موتور برق آموزشی و... به ارزش ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کشف و تحویل نماینده آموزش و پرورش شد. برای اعضای این باند نیز قرار قانونی صادر شد و تحقیقات برای کشف دیگر سرقت‌های احتمالی آن‌ها ادامه دارد.

منبع: همشهری
برچسب ها: حوادث
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی