تیتر امروز

جامعه و انتخابات؛ پسا ثبت نام ...
دیدار بررسی می‌کند

جامعه و انتخابات؛ پسا ثبت نام ...

دوشنبه چهاردهم خردادماه آخرین روز ثبت نام کاندید‌های ریاست جمهوری بود، حالا قرار است این افراد هر چه بلدند را در معرض دید بگذارند و سوال مهم اینکه مردم چه کسی را انتخاب می‌کنند؟

ساوتگیت: شب تلخی را در ومبلی تجربه کردیم

سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس ازناراحتی و اندوه زیاد بازیکنان و کادر فنی بعد از شکست برابر ایتالیا سخن به میان آورد.

کد خبر: ۱۰۰۰۴۲
۰۹:۱۶ - ۲۱ تير ۱۴۰۰

ساوتگیت: شب تلخی را در ومبلی تجربه کردیم

دیدارنیوز - به نقل از اسکای اسپورت، تیم ملی فوتبال انگلیس نتوانست به طلسم ناکامی خود در یورو پایان دهد.
انگلیس در فینال که در ومبلی برگزار شد با یک گل از ایتالیا پیش افتاد، اما گل تساوی را دریافت کرد و در نهایت در ضربات پنالتی شکست خورد.

گرت ساوتگیت در نشست خبری بعد از بازی گفت: واقعا احساس بدی دارم. طبیعی است که ناراحت باشیم و احساس ناکامی کنیم با این حال براین باور هستم که بازیکنان شایسته ستایش هستند. آن‌ها نهایت تلاش خود را به کار گرفتند.

او ادامه داد: در این بازی هم مثل بازی‌های قبل تلاش زیادی داشتیم. ما خوب بازی کردیم و دوندگی لازم را داشتیم. در بعضی از دقایق خوب نبودیم و نتوانستیم مالکیت توپ را به خوبی حفظ کنیم. من به این بازیکنان افتخار می‌کنم. ما به جایگاهی رسیدیم که کسی انتظار آن را نداشت با این حال باید بگویم که اکنون فضای رختکن بسیار غم انگیز است و بازیکنان ناراحت هستند و این طبیعی است.

سرمربی سه شیر‌ها در ادامه در واکنش به پنالتی که ساکا از دست داد، گفت: این مسئله به من مربوط می‌شود. من تصمیم گرفتم که چه کسی پنالتی بزند. هیچ کسی به تنهایی مسئول نیست. ما با هم پیروز می‌شویم و به هنگام شکست هم همگی مقصر هستیم. درباره ضربات پنالتی من کاملا مسئول هستم.

او درباره سخنانی که بعد از بازی به بازیکنان گفت، اینگونه واکنش نشان داد: به آن‌ها گفتم که همگی در کنار هم خواهیم بود. به آن‌ها گفتم که ما با نمایش درخشان خود لحظات خوبی را خلق کردیم. امشب شب تلخی برای همه ما بود چرا که فرصت قهرمانی به ندرت به دست می‌آید با این حال بازیکنان بعد‌ها به خاطر این عملکرد خوب به خود افتخار خواهند کرد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: یورو 2020
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی