اطلاعیه جدید پلیس درباره «حجاب»

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی در جدیدترین اطلاعیه خود درباره حجاب و افرادی که پوشش مدنظر آنها را رعایت نمی‌کنند، اعلام کرد: از این افراد انتظار می‌رود ضمن رعایت هنجار‌های ایرانی- اسلامی از جمله عفاف و حجاب از هر نوع رفتاری که مطلوب جامعه نیست، بپرهیزند.
مسعود ستایشی خبر داد

کوروش کمپانی ۵۱۰۰ شاکی دارد/ آخرین وضعیت زمین ازگل و خداحافظی سخنگو

مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت پرونده کلاهبرداری کوروش کمپانی گفت: تعداد شکات این پرونده تعداد قابل توجهی هستند و آخرین آماری که داریم این است که ۵۱۰۰ نفر در این زمینه شکایت کردند.
صدور احکام حقوقی جدید بازنشستگان کشوری

پرداخت حقوق فروردین با اعمال افزایش ۲۰ درصدی

رضا فیضی‌نژاد، معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری از صدور احکام افزایش ۲۰ درصدی سال ۱۴۰۳ بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق خبر داد.
احتمال تغییر عناوین دروس در سال ۱۴۰۵

کتاب‌های درسی تغییر می‌کنند؟

مهدی باقری، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تالیف کتاب‌های درسی دوره ابتدایی و متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش می‌گوید که کتاب‌های درسی در سال تحصیلی جدید تغییری نمی‌کنند و از احتمال تغییر عناوین دروس در سال ۱۴۰۵ خبر داد.

تامین‌ اجتماعی آمار بیمه‌نشده‌ها را اعلام کرد

میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین‌ اجتماعی اعلام کرد: بر اساس تخمین‌های آماری حدود هشت میلیون نفر از جمعیت کشور بیمه نشده‌اند و ما در سال جدید راهبرد توسعه پوشش بیمه‌ای را باید با جدیت بیشتری ادامه دهیم.
ساختن یا نساختن؛ مساله این است
دیدار از آنچه بر پارک قیطریه گذشته گزارش می‌دهد

ساختن یا نساختن؛ مساله این است

در روز‌های پایانی سال ۱۴۰۲ زمانی که این سال داشت بساط خود را جمع و جور می‌کرد و می‌رفت، انتشار یک خبر سبب شد که این رفتن خیلی هم با آرامش و بی دردسر نباشد و آن خبر ساخت مسجد در دل پارک قیطریه بود.
۵