بندرعباس با دمای ۳۵ و ۳۳ درجه گرمترین مرکز استان است

هواشناسی؛ رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید

امروز چهارشنبه، در برخی نقاط استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی و شرقی، غرب کردستان، زنجان، استان‌های ساحلی خزر و خراسان شمالی در ساعاتی از روز رگبار باران، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در نقاط سردسیر و مرتفع بارش برف پیش بینی می‌شود.
یک پزشک می‌گوید، بخشی تحت فشار‌های عجیب و غریب قرار می‌گیرد و بر خلاف قانون، حقوقش را نصف می‌کنند

داستان تلخ یک مرگ ناخواسته؛ «تخلفات و مشکلات سیستماتیک»

پس از ماجرای تلخ خودکشی پرستو بخشی، پزشک متخصص قلب که بازتاب زیادی در فضای مجازی و رسانه‌های کشورمان داشت، هادی یزدانی، پزشک در این باره گفت: موضوع دکتر بخشی مانند نوک کوه یخی است که بیرون زده است. ولی مشخصا موضوع ایشان بسیار دراماتیک است. مجموعه‌ای از سلسله اشتباهات و تخلفات اداری وجود دارد که حاصل آن مرگ این پزشک جوان است و عملا اکنون کاری هم نمی‌توان انجام داد.

نفوذ سامانه بارشی جدید؛ در سفر‌ها احتیاط کنید

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار هواشناسی سطح زردرنگ از نفوذ سامانه بارشی جدید از سمت شمال غرب، تداوم فعالیت سامانه‌ای در نیمه‌شرقی و در نواحی مستعد ناپایداری‌های همرفتی طی روز‌های سه‌شنبه (۷ فروردین) تا جمعه (۱۰ فروردین) خبر داد.

رضایت «مخبر» از کاهش ۲۸ درصدی تلفات جاده‌ای

محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور از کاهش ۲۸ درصدی تلفات جاده‌ای ابراز رضایت کرد و گفت: نکته مهمتر این است که حتی یک کشته در جاده‌ها نیز قابل تحمل و پذیرفته نیست و اینکه خانواده‌های جانباختگان حوادث ترافیکی در این ایام عزادار شوند موضوعی دردناک و دشوار است.
نایب رئیس شورای عالی سازمان نظام پزشکی مطرح کرد

انتقاد از تعرفه‌های جدید؛ «چه پاسخی به جامعه پزشکی بدهیم»؟

محمدباقر حیدری، رئیس شورای عالی سازمان نظام پزشکی از تعرفه‌های جدید پزشکی انتقاد کرد و گفت: این موضوع موجب فشار وارد شدن به بیمارستان دولتی خواهد شد. از سوی دیگر نیز بخش دولتی به تنهایی گنجایش ارائه خدمات به بیماران را ندارد. با این کار نمی‌دانم باید چه پاسخی به جامعه پزشکی داد؟

هشدار درباره رانندگی در معابر خلوت

سرهنگ فیروز کشیر، معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به خلوتی نسبی معابر تهران در ایام نوروز توصیه‌هایی را به رانندگان ارائه کرد و گفت: اولین نکته همان رانندگی با سرعت مجاز است و از این رو توصیه می‌شود از رانندگی با سرعت بالا جدا خودداری کنند.
معاون درمان وزارت بهداشت خبر داد

رشد تعرفه‌های پزشکی تا سقف ۳۵ درصد

امروز در رسانه‌ها به نقل از یکی از مقامات سازمان نظام پزشکی، خبری درباره افزایش ۵۰ درصدی تعرفه‌های پزشکی منتشر شده بود اما معاون درمان وزارت بهداشت می‌گوید که رشد تعرفه‌های خدمات تشخیصی و درمانی پزشکی تا سقف ۳۵ درصد در هیات وزیران تصویب شد.