قیمت انواع موتورسیکلت در بازار

موتور سیکلت یکی از وسایل نقلیه مورد توجه جوانان است و در شرایطی که خیابان‌ها از ترافیک مملو شده اند، خیلی از افراد تمایل به خرید موتور سیکلت دارند. در این گزارش قیمت برخی از مدل‌های پر فروش موتور سیکلت صفر کیلومتر را جمع آوری کرده ایم.

عدم قطعی برق در تعطیلات ۵ روزه

سخنگوی صنعت برق از عدم وجود محدودیت‌های برقی در چند روز آتی خبر داد و گفت: در ۵ روز تعطیل پیش‌رو خاموشی و قطعی برق نخواهیم داشت.

رجیستری تبلت‌ها/ آنتن تبلت‌های قاچاق قطع می‌شود

با اجرای رجیستری برای تبلت‌ها، لازم است کاربران پیش از خرید، با ارسال شناسه (IMEI) تبلت به کد دستوری #۷۷۷۷* یا سایت همتا استعلام اصالت کرده و از ثبت بودن تبلت اطمینان حاصل کنند، زیرا آنتن تبلت‌های قاچاق، ۳۰ روز پس از روشن شدن در شبکه، قطع می‌شود.

یک تغییر جدید بورسی از هفته آینده

براساس مصوبه هیات مدیره شرکت فرابورس ایران حداکثر حجم مبنا در بازار پایه فرابورس ایران از دوم شهریورماه، (سه‌شنبه هفته آینده) تغییر می‌کند.

شرایط جلوگیری از قطعی برق تا پایان هفته

شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران با اعلام اینکه روند افزایش دما تا پایان هفته جاری ادامه و مصرف برق روند صعودی خواهد داشت، از شهروندان درخواست کرد که نسبت به کاهش مصرف خود اقدام کنند تا از قطع برق جلوگیری شود.

آپارتمان‌های ۲۰۰ میلیونی در حاشیه تهران؟

۲۰۰ میلیون تومان، حداقل سرمایه مورد نیاز برای خرید خانه در اطراف تهران است؛ آن هم در شرایطی که در خود تهران متوسط قیمت‌ها از متری ۳۰ میلیون گذشته و یک خانه ۷۰ – ۸۰ متری حدود ۲.۲ میلیارد تومان ارزش دارد.

زلزله و فرونشست تهران را تهدید می‌کند

تهران به دلیل موقعیت جغرافیایی، یکی از شهر‌های در معرض خطر کشور است و واقع شدن این کلان شهر روی گسل‌های متعدد که اکنون با فرونشست زمین نیز همراه شده است، بیش از پیش وقوع حوادث ویرانگر و ناگوار را به پایتخت نشینان گوشزد می‌کند.
۷