سفر رئیس‌جمهور به سریلانکا

رئیسی در مسجد «کالپیتی»: ایران در همه حوزه‌ها در حال پیشرفت است

ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان در جمع نمازگزاران مسجد جامع کالیپتی کلمبو گفت: آمریکا مردم ایران را بابت دفاع از حق و عدالت مورد تحریم‌های ظالمانه قرار داد، اما جوانان ما تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کردند و امروز ایران در همه حوزه‌ها در حال پیشرفت است.
اسیر اسرائیلی: نتانیاهو خجالت بکش!
گردان‌های القسام یک ویدیو منتشر کرد

اسیر اسرائیلی: نتانیاهو خجالت بکش!

یک اسیر اسرائیلی در ویدیویی که توسط گردان‌های القسام منتشر شده، گفت: بنیامین نتانیاهو و دولتش باید از خودشان خجالت بکشند، زیرا من و هزاران اسرائیلی دیگر را رها کردید.
وزیرخارجه آمریکا در چین؛ هدف بلینکن چیست؟
دومین سفر در کمتر از یک سال

وزیرخارجه آمریکا در چین؛ هدف بلینکن چیست؟

پس از دومین سفر آنتونی بلینکن، وزیرخارجه آمریکا به چین در کمتر در یک سال، گفته می‌شود این سفر با هدف فشار بر پکن برای کاستن از حمایت‌هایش از روسیه و در عین حال تقویت ثبات در روابط دوجانبه انجام شده است.
سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی در ژنو مطرح کرد

درخواست ایران برای توقف نسل‌کشی در غزه

علی بحرینی، سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی در ژنو از درخواست ایران برای اقدام فوری بین‌المللی جهت توقف نسل‌کشی در غزه خبر داد.
کنعانی «داستان‌سرایی» قضات آرژانتینی را محکوم کرد
اتهامات مطروحه در پرونده آمیا علیه شهروندان ایرانی فاقد هرگونه اعتبار است

کنعانی «داستان‌سرایی» قضات آرژانتینی را محکوم کرد

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه ایران تکرار درخواست برخی از قضات آرژانتینی درباره اتباع ایرانی در موضوع پرونده «آمیا» را به شدت محکوم کرد و آن را غیرقانونی و مبتنی بر دروغ و داستان‌سرایی خواند.
در پایان سفر رئیسی به پاکستان منتشر شد

بیانیه ۲۸ ماده‌ای ایران و پاکستان

در بخشی از بیانیه ۲۸ ماده‌ای جمهوری اسلامی ایران و پاکستان بر گسترش بیشتر همکاری‌های تجاری و اقتصادی و تبدیل مرز مشترک دو کشور از «مرز صلح» به «مرز شکوفایی» تاکید شده است.
رئیسی در مراسم بهره‌برداری از ابر پروژه چند منظوره «اومااویا» در سریلانکا مطرح کرد

این پروژه مایه افتخار ایران و سریلانکا است

ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری، در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از ابرپروژه چند منظوره «اومااویا» در سریلانکا گفت: این پروژه نماد همبستگی، پیوند، تقویت دوستی و مایه افتخار دو ملت است.