اینجا از زمین و آسمان مصیبت می‌بارد/ زندگی‌هایی که زیر

اینجا از زمین و آسمان مصیبت می‌بارد/ زندگی‌هایی که زیر "سیلاب" و "شن"دفن می‌شوند

قصه پردرد مردم جنوب کرمان پایانی ندارد؛ از فقر، نبود بهداشت و آموزش گرفته تا زندگی کپرنشینی جملگی شرایط سخت و مصیبت باری را برای اهالی این منطقه بوجود آورده است. بلایای طبیعی سیل و توفان شن هم در سال‌های اخیر به شدت زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داده و آن‌ها را سر دو راهی "ماندن" و تحمل شرایط سخت و "مهاجرت" و آینده نامعلوم قرار داده است.
صدایی که برای دفاع از حق مردم بلند شد!

صدایی که برای دفاع از حق مردم بلند شد!

در فضای مجازی فیلمی مبنی بر دعوا و داد زدن‌های دو نفر از اعضای شورای شهر کرمان منتشر شده که ایسنا برای چون و چرای این ماجرا با این دو عضو شورای شهر گفت‌وگویی انجام داده تا مخاطبین خود را از ماجرا مطلع کند.
پیکر سردار شهید سلیمانی در گلزار شهدای کرمان آرام گرفت

پیکر سردار شهید سلیمانی در گلزار شهدای کرمان آرام گرفت

پیکر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بامداد چهارشنبه طبق وصیتش در گلزار شهدای شهر کرمان به عنوان هزار و دوازدهمین شهید این گلزار پس از ۴۰ سال مجاهدت و تلاش در راه خدا در کنار همرزمان شهیدش از جمله شهید محمدحسین یوسف الهی آرام گرفت.
تلخی‌ها و زیبایی‌های ثانیه‌های فروریختن یک شهر
به بهانه شانزدهمین سالگرد زلزله بم:

تلخی‌ها و زیبایی‌های ثانیه‌های فروریختن یک شهر

جمعه ۵ دی ماه ۸۲ خبر رسید زلزله‌ای با قدرت ۶.۲ ریشتر شهر بم را ویران کرده است، شب‌ها و روز‌های سردتر از آن روز با غم، اشک و ماتم؛ خدا می‌داند که چه بر بازماندگان داغدار گذشت که بنا به حکمت الهی زنده ماندند...
خانه‌‏هایی که آسمان کویر را ستاره باران می‌‏کنند

خانه‌‏هایی که آسمان کویر را ستاره باران می‌‏کنند

ما را به روزگار پدرانمان می‌بردند، به خانه‌هایی که جلوه معماری شهر هنوز درآن‏ها رسوخ نکرده، سقف‌‏های کوتاه و اتاق‏‌های تو در تویی که ساکنانش را هر روز به هم نزدیک‏تر می‌ساخت، گل‌ها و درختانی که همسایگان دیرین این خانه‌‏ها شدند و بلبلانی که نغمه هایشان مهمان همیشگی این خانه هاست، چند زمانی است زیستن در این خانه‌ها نه تنها آرزو بلکه به واقعیت تبدیل شده است، سفری می‌کنیم به خانه‌‏های بوم گردی، خانه‌‏هایی که آسمان کویر را ستاره باران می‏‌کنند.
زاری گلزار از بی‌توجهی مسئولین
گزارشی از یک اردوی جهادی؛

زاری گلزار از بی‌توجهی مسئولین

بردسیر یکی از معروف‌ترین شهر‌های ایران بوده که دارای سابقه تاریخی کم نظیری است و وجود تل ابلیس در این شهر مهر صحت بر ادعای تمدن چند هزار این منطقه است.
۲