تیتر امروز

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری ناجا خبر داد

کشف مواد مخدر در مرسوله‌های پستی

فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری ناجا، از کشف ۴۱ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک از دو قاچاقچی سابقه دار در فرودگاه مشهد خبر داد.

کد خبر: ۹۹۸۹۶
۱۱:۴۰ - ۲۰ تير ۱۴۰۰

سرهنگ عقیلی کشف مواد مخدر در مرسوله‌های پستی

دیدارنیوز ـ به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محسن عقیلی با تاکید بر اینکه مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر از اولویت‌های ماموریتی پلیس فرودگاه است، گفت: پلیس فرودگاه با استقرار در تمامی مبادی ورودی و خروجی مرز‌های هوایی کشور و با بسیج تمامی نیروها، امکانات و تجهیزات برای برخورد با سوداگران این بلای خانمان‌سوز از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد کرد.

وی افزود: همکارانم در پلیس فرودگاه مشهد موفق به شناسایی دو نفر از قاچاقچیان سابقه دار مواد مخدر استان خراسان رضوی شدند که قصد داشتند مواد مخدر از نوع تریاک را از طریق فرودگاه مشهد به تهران ارسال کنند.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری ناجا تصریح کرد: با پایش لحظه به لحظه و مشخص شدن زمان حرکت قاچاقچیان، خودروی آن‌ها در مسیر فرودگاه شناسایی و پس از توقیف خودرو‌ها مقدار ۱۳ و ۲۸.۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در مرسولات پستی جاساز شده بود، کشف و ضبط شد.

سرهنگ عقیلی با تقدیر از تلاش، هوشیاری و دقت کارکنان پلیس فرودگاه مشهد خاطر نشان کرد: پرونده درخصوص دو متهم دستگیر شده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

منبع: ایرنا
برچسب ها: مواد مخدر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی