تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

برهانی: دست مجیدی درد نکند که پاداش می‌دهد

پیشکسوت استقلال و زننده گل دربی از عملکرد تیم استقلال با هدایت فرهاد مجیدی در لیگ برتر در بازی خانگی مقابل سایپا تمجید کرد.

کد خبر: ۹۹۷۶۵
۱۳:۳۰ - ۱۹ تير ۱۴۰۰

برهانی: دست مجیدی درد نکند که پاداش می‌دهد

دیدارنیوز - آرش برهانی پیشکسوت استقلال ضمن تمجید از عملکرد تیم در بازی خانگی مقابل تراکتور تبریز امیدوار است آبی پوشان همین روند را حفظ کرده تا در بازی با سایپا و سپس یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس بهترین عملکرد را داشته باشند. 

بازی با تراکتور چطور بود؟
دیدار با تراکتورسازی از نظر نتیجه برای استقلال خیلی خوب بود و برد ارزشمندی برای آبی پوشان به دست آمد چون این بازی و دیدار با سایپا در حکم پیش بازی های دربی هستند و برد در آنها می تواند روحیه خوبی به استقلالی ها بدهد. با این حال استقلال باید از نظر فنی و کار گروهی قوی تر عمل کند.

در تیم ضعفی هم مشاهده می‌کنید؟
به نظرم استقلال در نبود فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان که آماده نیست از نظر بازیسازی مشکل دارد و فقط با بازی مستقیم و استفاده از اشتباه حریفان می تواند به گل برسد. استقلال الان از نظر بازیسازی و استفاده از روش های مختلف برای رسیدن به گل مشکل دارد و هافبک ها در بازیسازی مشکل دارند. البته باز هم تاکید می کنم کسب 3 امتیاز در بازی با تراکتور اهمیت بسیار زیادی دارد اما باید مشکلات فنی تیم هم برطرف شود.

سه امتیاز می‌تواند برای بازیکنان روحیه مناسبی باشد؟
البته این روزها استقلال و بازیکنانش تمرکز لازم را ندارند و در همین شرایط هم پیروزی مقابل تیم بزرگی مثل تراکتور اتفاق بسیار خوبی بود. استقلال از نظر بدنی هم شرایط بسیار خوبی دارد و بازیکنان در 90 دقیقه از توانایی دویدن و جنگیدن برخوردار هستند و تیم به هارمونی فنی نیاز دارد. خوشبختانه همین بردها به تیم آرامش و تمرکز می دهد و دیدیم که مجیدی هم با کمال آرامش تیمش را در زمین هدایت می کرد.

عملکرد قایدی را چطور دیدید؟
مهدی قایدی روز به روز بهتر می‌شود و در این بازی هم نمایش بسیار خوبی داشت و جای این بازیکن می‌تواند در تیم‌های اروپایی باشد.

مجیدی سعی دارد با پاداش به بازیکنان روحیه تیم را حفظ کند؟
دست مجیدی درد نکند که به فکر بازیکنانش است و به آنها پاداش می دهد اما واقعیت این است که او باید بیشتر از قبل تمرکزش را روی مسایل فنی بگذارد. امیدوارم فرهاد و دستیارانش در فاصله 10 روز مانده تا دربی تمرکزش را روی مسایل فنی بگذارند. استقلال بازی با سایپا را هم در پیش دارد که بازی قبل از دربی است و اهمیت زیادی دارد. ضمن اینکه برد در دربی هم خواسته اصلی هواداران است و امیدوارم این امر در جام حذفی محقق شود.

جایگاه تیم در پایان فصل را چطور پیش بینی می‌‌کنید؟
اگر همین‌طور پیش برود، استقلال می‌تواند جزو سه تیم اول باشد، روی کاغذ فعلا استقلال می‌تواند شانس قهرمانی داشته باشد

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی