تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

محسنی اژه‌ای: قوه قضاییه با قدرت در مسیر تحول حرکت می‌کند

رئیس قوه قضائیه گفت: قوه قضاییه با قدرت در مسیر تحول حرکت می‌کند و یکی از مهمترین ارکان این تحول استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های همه بخش‌ها و دستگاه‌های کشور در جهت رسیدگی به امور مردم است.

کد خبر: ۹۹۷۲۹
۱۱:۳۶ - ۱۹ تير ۱۴۰۰

محسنی اژه‌ای: قوه قضاییه با قدرت در مسیر تحول حرکت می‌کند

دیدارنیوز - امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به همراه رؤسای سازمان های عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات  وزارت دفاع و همچنین جمعی از معاونان این وزارتخانه صبح امروز (شنبه ۱۹ تیرماه) با حضور در دفتر حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای، با وی دیدار و گفت‌وگو کردند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در این دیدار با تبریک انتصاب حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای از سوی مقام معظم رهبری، برای رئیس قوه قضائیه در ایفای این مسئولیت مهم آرزوی موفقیت کرد.

امیر حاتمی با ارائه گزارشی از وضعیت، اقدامات و دستاورد‌های وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در حوزه‌های مختلف از جمله میزان آمادگی دفاعی کشور در مقابله با تهدیدات ارائه کرد.

رئیس قوه قضاییه نیز با تشکر از ابراز محبت وزیر دفاع و معاونانش و اظهار خرسندی از اقدامات، پیشرفت‌ها و توانمندی‌های حوزه دفاعی کشور بر لزوم تقویت آمادگی دفاعی نیرو‌های مسلح تاکید کرد.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای عنوان کرد: قوه قضاییه با قدرت در مسیر تحول حرکت می‌کند و یکی از مهمترین ارکان این تحول استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های همه بخش‌ها و دستگاه‌های کشور در جهت رسیدگی به امور مردم است.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی