تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

خانواده پرجمعیت بازیگران مشهور/ از آنجلینا جولی تا کلینت ایستوود

آمار‌ها نشان از زوال جمعیتی آمریکا دارند، اما بسیاری از خانواده‌های معمولی و سلبریتی‌های این کشور برخلاف این جریان در حرکت هستند.

کد خبر: ۹۹۷۰۵
۱۰:۳۵ - ۱۹ تير ۱۴۰۰

خانواده پرجمعیت بازیگران مشهور

دیدارنیوز ـ براساس آمار اعلامی مؤسسه «استاتیستا» تا انتهای سال ۲۰۱۹ متوسط تعداد بچه در خانواده‌های آمریکایی ۱.۹۳ بود، اما خانواده‌های زیادی در سرتاسر کشور وجود دارند که خود را محدود به متوسط کشوری نکرده‌اند. تعداد زیادی سلبریتی هم در میان آن‌ها هست.

برد پیت و آنجلینا جولی شش فرزند با هم دارند؛ در یک خانواده چند نژادی

خانواده آن‌ها متشکل از فرزندان خودشان و کودکانی است که به فرزندخواندگی قبول کرده‌اند. جولی وقتی ۲ کودک را به فرزندخواندگی قبول کرد، تنها بود و همسر نداشت. یکی از آن‌ها یعنی مدوکس الان ۱۹ ساله است و دیگری یعنی زاهارا ۱۶ سال دارد. البته وقتی جولی و پیت با هم ازدواج کردند، پیت پدرخواندگی آن‌ها را هم پذیرفت. آن‌ها پس از ازدواج، یک کودک دیگر را هم با نام پکس به فرزندخواندگی قبول کردند که حالا ۱۷ ساله است. همان‌طور که گفتیم، جولی و پیت سه فرزند بیولوژیک هم دارند: شیلو ۱۴ ساله و دوقلو‌های ۱۲ ساله‌شان ناکس و ویوین.

جولی یک‌بار در مورد بزرگ‌شدن بچه‌هایش گفته بود: وقتی بچه‌هایتان کوچک هستند بیشتر احساس مادر بودن می‌کند. نوجوان که می‌شوند، وقتی نگاهشان می‌کنید یاد دوران نوجوانی خودتان می‌افتد. می‌بینید که با دوستانشان این‌ور و آن‌ور می‌روند و از خودتان می‌پرسید چرا شما نمی‌توانید این کار‌ها را بکنید. من الان در این دوران بامزه هستم و دارم دوباره خودم را از نو کشف می‌کنم.

مدونا با ۶ بچه یک خانواده چندنژادی دارد

اولین بچه مدونا، دخترش لوردس، سال ۱۹۹۶ به‌دنیا آمد و حالا ۲۵ ساله است. لوردس حاصل ازدواج مدونا با شوهر سابقش کارلوس لئون بود.

فرزند بعدی او، پسرش روکو، سال ۲۰۰۰ به‌دنیا آمد یعنی وقتی مدونا با گای ریچی ازدواج کرده بود. روکو امسال بیست و یک ساله می‌شود. ریچی و مدونا وقتی با هم بودند سرپرستی یک کودک از مالاوی را به‌عهده گرفتند. اسمش دیوید باندا بود و حالا ۱۵ ساله است.

مدونا وقتی از گای ریچی جدا شد سرپرستی یک دختربچه به‌نام مرسی را قبول کرد و پس از آن استلا و ایستر که دو قلو هستند را به فرزندخواندگی پذیرفت.

ادی مورفی ۱۰ بچه دارد! از ۲ ساله تا ۳۲ ساله

اولین بچه این کمدین افسانه‌ای حاصل ازدواجش با پائولت مک‌نیلی بود که سال ۱۹۸۹ به‌دنیا آمد. پسر دومش، کریستین، سال ۱۹۹۰ متولد شد. پس از آن هشت بچه دیگر هم به‌دنیا آمدند: بریا ۳۰ ساله، مایلز ۲۸ ساله، شاین ۲۷ ساله، زولا ۲۱ ساله، بلا ۱۹ ساله، انجل ۱۳ ساله، ایزی ۴ ساله و آخری هم مکس که حالا ۲ ساله است.

کوین کاستنر در سال ۲۰۱۰ برای هفتمین بار پدر شد

لیست خانواده پرجمعیت کوین کاستنر از این قرار است: جو ۳۳ ساله است، لیلی ۳۴، آنی ۳۷، فرزند چهارمش لیام سال ۱۹۹۶ به‌دنیا آمد و حالا ۲۵ ساله است، کایدن ۱۴ ساله، هایس ۱۲ ساله و گریس ۱۰ سال سن دارد.

الک بالدوین همین پارسال برای ششمین بار دوباره پدر شد

همسر الک بالدوین یعنی هیلاریا سال پیش پنجمین فرزندش را به‌دنیا آورد. چهار فرزند بزرگ‌تر آن‌ها کارمن ۷ ساله، رافائل ۵ ساله، لئوناردو ۴ ساله و رومئوی ۳ ساله هستند. بالدوین از ازدواج قبلی‌اش با کیم باسینگر یک دختر به‌نام ایرلند دارد که اکنون ۲۵ ساله است.

خبر بارداری هیلاریا سال ۲۰۱۹ منتشر شد، زمانی‌که در مورد حادثة غم‌انگیز سقط جنینش صحبت کرد. هیلاریتا به یکی از رسانه‌ها گفت: قطعاً روز‌های خیلی بدی در زندگی وجود دارد، اما همزمان، الان که در حال تجربه کردن روز‌هایی به این سختی هستیم، حداقل خوشحالیم که کنار یکدیگریم و جمعمان جمع است. حالا که به‌خاطر کرونا همه تنها هستند، بچه‌هایم می‌توانند به اتاق بروند و حسابی با هم بازی کنند. من از این بابت بسیار خوشحالم. داستان زندگی‌تان هرچیز که باشد، یک عده طرفدار دارد و یک عده منتقد؛ نقاط مثبت دارد و نقاط منفی؛ ولی من به‌خاطر زندگی‌ام بسیار خوشحالم.

کلینت ایستوود هشت بار پدر شده

این اسطوره بازیگری هشت فرزند دارد: لاوری ۶۷ ساله، کیمبر ۵۶ ساله، کایل ۵۲ ساله، آلیسون ۴۸ ساله، اسکات ۳۵ ساله، کاترین ۳۲ ساله، فرانچسکا ۲۷ ساله و مورگان ۲۴ ساله.

میا فارو ۱۴ بچه دارد؛ هم بیولوژیک و هم فرزندخوانده

میا فارو چهار بار خودش مادر شده و پس از آن سرپرستی ۱۰ بچه دیگر را به‌عهد گرفته است. چهار فرزند بیولوژیک فارو این‌ها هستند: متیو، ساشا، فلچر و رونان. این هم لیست ۱۰ کودکی که به فرزندخواندگی پذیرفته است: سون-یی، لارک، سامر، پروین، موسی، تام، دایلان، فرانکی، تادئوس، عیسایا و کوئنسی. متأسفانه تا کنون سه کودکی که فارو به فرزندخواندگی قبول کرده بود به دلایل مختلف از دنیا رفته‌اند.

دیدی پدر ۶ بچه است

پسر بزرگ دیدی که جاستین نام دارد سال ۱۹۹۳ به‌دنیا آمد. او سپس فرزندخواندگی کوئنسی را قبول کرد که سال ۱۹۹۱ به‌دنیا آمده بود. فرزندان دیگرش نیز از این قرارند: کریستین، دیلایلا، جسی و چنس.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی