تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

برخورد پلیس با خرید و فروش نوزاد در فضای مجازی/ مردم موارد را گزارش دهند

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه پیگیر خرید و فروش نوزادان هستیم، گفت: اگر گزارشی در این حوزه مرتبط با وظایف پلیس آگاهی به دستمان برسد و ارجاع شود، با جدیت تمام پیگیری می‌کنیم.

کد خبر: ۹۹۶۹۸
۱۰:۲۰ - ۱۹ تير ۱۴۰۰

برخورد پلیس با خرید و فروش نوزاد در فضای مجازی

دیدارنیوز ـ سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از پیگیری گمشدگان توسط اداره آگاهی خبر داد و افزود: اداره‌ای در پلیس آگاهی به نام «فقدان» وجود دارد که وظیفه‌اش رسیدگی به گمشدگان (نوزاد یک روزه تا پیرمرد صدساله) است. لذا اگر خرید و فروشی درحال رخ دادن است یا کسی مدعی باشد یا خودمان اطلاعاتی به دست بیاوریم، حتما با جدیت موضوع را دنبال خواهیم کرد.

سردار لطفی ضمن درخواست از مردم گفت: اگر کسی بچه‌اش گم شده است یا فردی در بیمارستان اطلاعی درخصوص خرید و فروش نوزاد دارد، حتما به اداره آگاهی مراجعه کند و موضوع را به ما گزارش دهد تا همکاران بنده پیگیری کنند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در پاسخ به این سوال که آیا میزان خرید و فروش نوزاد افزایش پیدا کرده است؟ بیان کرد: خرید و فروش نوزاد اصلا افزایشی نداشته است و آنچه تاکنون به پلیس آگاهی ارجاع شده عدد قابل توجه و نگران کننده‌ای نیست.

او با تاکید بر اینکه بسیاری از خرید و فروش‌های نوزادان با اهداف کلاهبرداری صورت می‌گیرد، گفت: عکس‌های خرید و فروشی که در فضای مجازی منتشر می‌شود اصلا معیاری برای بررسی صحت و سقم فروش نوازد نیست، چون یک بخشی از آن با هدف کلاهبرداری انجام می‌شود یعنی صرفا عکسی می‌گذارند تا مبلغی دریافت کنند و اصلا خبری از خرید و فروش نوزاد نیست.

سردار لطفی تاکید کرد: ما در اداره آگاهی این آمادگی را داریم که گزارش‌های مردمی یا مراجع قضائی درباره خرید و فروش نوازدان را پیگیری کنیم و از مردم نیز می‌خواهیم اگر موردی می‌شناسند به ما معرفی کنند.

منبع: برنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی