تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

ضرر میلیون دلاری ژاپن از عدم حضور تماشاگران در المپیک

ژاپنی‌ها با عدم حضور تماشاگران در المپیک میلیون‌ها دلار ضرر کردند.

کد خبر: ۹۹۶۱۸
۱۰:۵۱ - ۱۸ تير ۱۴۰۰

 

ضرر میلیون دلاری ژاپن از عدم حضور تماشاگران در المپیک

 

دیدارنیوز: با افزایش شیوع ویروس کرونا در ژاپن کمیته برگزاری بازی‌ها روز گذشته تصمیم گرفت تمامی مسابقات بدون حضور تماشاگران داخلی برگزار شود. ژاپن پیش از این ممنوعیت حضور تماشاگران خارجی را تصویب کرده بود.

در حالی که دو هفته به شروع بازی‌های المپیک توکیو زمان باقیمانده، یوشیهیده سوگا نخست وزیر ژاپن روز گذشته شرایط اضطراری را در توکیو تمدید کرد. بر این اساس بازی‌های المپیک در حالی برگزار خواهد شد که توکیو در وضعیت اضطراری قرار دارد.

ژاپنی‌ها که پیش از کرونا پیش بینی کرده بودند با حضور تماشاگران می‌توانند رونق اقتصادی داشته باشند حالا با عدم فروش بلیت در بازی‌های المپیک و پارالمپیک با ضرر قابل توجهی مواجه شده‌اند. انتظار می‌رود با این تصمیمات اتخاذ شده ژاپن حدود ۸۲۰ میلیون دلار از عدم فروش بلیت المپیک و پارالمپیک ضرر کند.

طبق پرونده نامزدی المپیک که به توکیو ارسال شده است، IOC مسئول خسارت نیست و دولت‌های مرکزی و کلانشهر‌ها احتمالاً مجبور به جبران کسری بودجه خواهند بود.

برگزاری بازی‌های تابستانی در شرایط اضطراری و بدون تماشاگر برای اولین بار در تاریخ المپیک رخ داده است.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی