تیتر امروز

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید/ نظر یک مقام مطلع درباره سامانه‌های پدافندی ایران
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید/ نظر یک مقام مطلع درباره سامانه‌های پدافندی ایران

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

استقلال و نبردی غیرمنصفانه در شهریور؛ شکستی پرگل در راه است؟

تیم فوتبال استقلال با وجود مشکلات فعلی نمی‌تواند شانسی برای پیروزی مقابل الهلال داشته باشد.

کد خبر: ۹۹۵۶۴
۱۱:۲۸ - ۱۷ تير ۱۴۰۰

استقلال و نبردی غیرمنصفانه در شهریور؛ شکستی پرگل در راه است؟

دیدارنیوز ـ تیم فوتبال استقلال شهریور امسال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال عربستان می‌رود؛ دیداری که می‌تواند چالشی سخت برای آبی‌پوشان پایتخت باشد؛ چرا که این دیدار نبردی حیثیتی برای هر دو تیم محسوب می‌شود.

الهلال با وجود صعود از گروهش در این رقابت‌ها دست به تغییرات زیادی زد که مهمترین آن جذب یک سرمربی گران‌قیمت بود. لئوناردو ژاردیم ۴۷ ساله با قراردادی ۷ میلیون یورویی هدایت تیم الهلال را بر عهده گرفت تا مشخص شود هدف این تیم قهرمانی آسیا است. ارزش تیم الهلال در سایت ترانسفرمارکت حدود ۴۸ میلیون یورو برآورد شده است؛ در حالی ارزش بازیکنان استقلال در این سایت حدود ۱۵ میلیون یورو درج شده و از مقایسه ارزش دو تیم می‌توان به نبرد نابرار آن‌ها در آسیا اشاره کرد.

از جمله بازیکنان گرانقیمت الهلال می‌توان به موسی مارگا اشاره کرد؛ این بازیکن سالیانه ۵ میلیون یورو از الهلال دستمزد دریافت خواهد کرد؛ دستمزدی که از مجموع دستمزد بازیکنان استقلال هم بیشتر است. اما مهمترین مشکل استقلالی‌ها تنها به این موضوع خلاصه نمی‌شود؛ چرا که در این چند وقت مشکلات مدیریتی این باشگاه به بالاترین حد خود رسیده است. کار به جایی رسیته که مجیدی شخصا به بازیکنانش پاداش پرداخت می‌کند.

استقلال در حال حاضر قهرمانی در لیگ برتر را از دست رفته می‌بیند و تنها دلخوش به قهرمانی در جام حذفی و همین طور موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا است؛ اما شرابط فعلی این تیم به گونه‌ای است که نمی‌توان به موفقیت‌ش هم در جام حذفی و هم در لیگ قهرمانان آسیا خوش‌بین بود.

با توجه به اوضاع فعلی تنها باید امیدوار بود استقلال مقابل الهلال گل‌های زیادی دریافت نکند تا شکست سنگینی در کارنامه این تیم ثبت نشود. دریافت ۶ گل از تیم العین در لیگ قهرمانان آسیا یکی از شکست‌های تاریخی استقلال است که با وجود گذشت ۴ سال از این شکست همچنان در خاطر اهالی فوتبال مانده است و به همین خاطر است که باید بازی با الهلال را از همین حالا جدی گرفت.

استقلال حتی اگر دچار مشکلات فعلی هم نبود، کمترین شانس ممکن را برای پیروزی مقابل الهلال داشت و حالا و با وجود مشکلات مدیریتی و مالی نباید توقع داشت بتواند تیم عربستانی را مغلوب کند.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی