تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

سحر گلدوست بازیگر جدید که اصغر فرهادی در قهرمان رو کرد کیست؟

سحر گلدوست نام بازیگر جدیدی است که اصغر فرهادی برای فیلم قهرمان، آخرین ساخته خود از او استفاده کرده است.

کد خبر: ۹۹۵۲۶
۱۶:۳۵ - ۱۶ تير ۱۴۰۰

سحر گلدوست بازیگر فیلم جدید اصغر فرهادی قهرمان جشنواره فیلم کن

دیدارنیوز: سایت جشنواره «کن» از نام کاراکتر‌ها و بازیگر‌های فیلم «قهرمان» فرهادی رونمایی کرد.

به نقل از سایت جشنواره، وبسایت فستیوال «کن» در معرفی فیلم جدید اصغر فرهادی از نام شخصیت‌های بازیگران فیلم «قهرمان» رونمایی کرد.

برطبق اعلام سایت جشنواره، امیر جدیدی در نقش رحیم، فرشته صدرعرفایی در نقش رادمهر، مریم شهدایی در نقش ملیحه، سارینا فرهادی فرزند اصغر فرهادی در نقش نازنین، محسن تنابنده در نقش بهرام، سحر گلدوست در نقش فرخنده، علیرضا جهاندیده در نقش حسین، احسان گودرزی در نقش نادعلی بازیگران فیلم «قهرمان» جدیدترین ساخته اصغر فرهادی هستند. فیلم تازه فرهادی در شهر شیراز در کشور ایران فیلمبرداری شده است.

داستان قهرمان فرهادی درباره چیست؟

رحیم (با بازی امیر جدیدی) که به دلیل بدهی که نتوانسته بود آن را بپردازد، در زندان بوده حالا طی مرخصی دو سه روزه‌ای که می‌گیرد سعی می‌کند تا طلبکار خود را متقاعد کند تا شکایتش را در ازای پرداخت بخشی از بدهی پس بگیرد، اما همه چیز طبق برنامه پیش نمی‌رود…

این فیلم که فیلمبرداری اش را علی قاضی، تدوینش را هایده صفی یاری و صداگذاری اش را محمدرضا دلپاک انجام داده است، در بخش مسابقه اصلی جشنواره فیلم کن ۲۰۲۱ حضور دارد.

اولین نمایش فیلم ۱۲۷ دقیقه‌ای اصغر فرهادی در هفتاد و چهارمین دوره جشنواره «کن» ساعت ۱۵:۳۰ روز ۱۳ جولای (۲۲ تیر) در سالن اصلی «گرند لومیر» کاخ جشنواره خواهد بود و ۱۴ جولای (۲۳ تیر) ساعت ۹:۳۰ در سالن IMAX مجموعه بزرگ سینمایی تازه تاسیس CINEUM به نمایش گذاشته می‌شود.

جشنواره «کن» امسال بین روز‌های ۶ تا ۱۷ جولای برگزار می‌شود. ریاست هیات داوران این دوره را اسپایک لی کارگردان و فیلمنامه‌نویس آمریکایی برعهده دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی