تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

حضور سارا و نیکا در استخر مختلط اشکشان را درآورد + فیلم

گریه سارا و نیکا بعد از مدت ها هنوز مورد توجه مخاطبان است. این گریه ها ناشی از عواقب حضور آنها در استخر مختلط مردانه و زنانه و انتشار فیلم آن بود.

کد خبر: ۹۹۵۲۰
۱۶:۱۱ - ۱۶ تير ۱۴۰۰

دیدارنیوز: سارا و نیکا دوقلو‌های پایتختی هستند که در سریال پایتخت به شهرت رسیدند. سارا و نیکا در آخرین قسمت‌های فصل ششم سریال پایتخت از بازی در این فیلم حذف شدند. سارا و نیکا دوقلو‌های پرحاشیه‌ای هستند که در فضای مجازی فعالیت گسترده‌ای دارند. شهرت سارا و نیکا از ابتدا در سریال پایتخت بوده است، اما پس از انتشار فیلم خارج از عرف سارا و نیکا در کنار استخر از ادامه بازی در این سریال کنار گذاشته شدند.

سارا و نیکا در لایو اینستاگرامی صحت خبر حذف شدنشان را از قسمت جدید سریال پایتخت تایید کردند. آنان بسیار از این اتفاق ناراحت بودند، به طوری که حین تعریف کردن این ماجرا به گریه افتادند. بغض‌های سارا و نیکا موجی از ناراحتی مخاطبانشان را در پی داشت.

دلیل حذف شدن سارا و نیکا از سریال پایتخت چه بود؟

انتشار تصاویر نامتعارف سارا و نیکا فرقانی، بازیگران نوجوان سریال پایتخت باعث حذف شدنشان از این سریال شده بود. این جنجال‌ها گمانه‌زنی‌ها را در متوقف شدن ساخت پایتخت ۶ قوت بخشید. اما بر خلاف تمام حواشی در عدم ساخت قسمت جدید پایتخت، این سریال هفتمین قسمت خودش را هم روی آنتن تلویزیون برد. اما جای خالی سارا و نیکا، دوقلو‌های افسانه‌ای پایتخت در این سریال به چشم می‌خورد.

برخی مخاطبان از نبودن سارا و نیکا گلایه کردند، برخی هم دست به انتقاد زدند؛ و در این بین تنها دوقلو‌های پایتختی بودند که باید سریال پایتخت را از دور تماشا می‌کردند!

بازیگران نوجوانی که از ۹ ماهگی جلوی دوربین بودند، این بار به خاطر سبک زندگی متفاوت و انتشار کلیپی نامتعارف از بازی کردن جلوی دوربین محروم شدند. این در حالی است که این دوقلو‌های پایتختی از ۸ سالگی در سوئد زندگی کرده و با سبک زندگی متفاوت تری بزرگ شدند. برخی مخاطبان با اشاره به محل زندگی چندین ساله آنان رفتار نامتعارفشان را توجیه کردند و خواستار برگشت آنان به فصل جدید پایتخت شدند.

در نهایت باید دید سرنوشت سارا و نیکا چگونه رقم خواهد خورد و آنان می‌توانند دوباره به تیم پایتخت ملحق شوند؟

منبع: رکنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی