تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران سیستان و بلوچستان

مقدمات راه‌اندازی سه بیمارستان تنفسی سیار ارتش در حال انجام است

مدیرکل دفتر مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت: مقدمات راه‌اندازی سه بیمارستان تخصصی تنفسی سیار ۱۰۰ تختخوابی از سوی نیروی زمینی ارتش در سه منطقه سیستان، زاهدان و خاش در حال انجام است.

کد خبر: ۹۹۴۴۹
۱۲:۱۲ - ۱۶ تير ۱۴۰۰

مقدمات راه‌اندازی سه بیمارستان تنفسی سیار ارتش

دیدارنیوز ـ علیرضا شهرکی اظهارداشت: امروز تیم درمانی نیروی زمینی ارتش وارد زاهدان می‌شود و عملا راه‌اندازی بیمارستان سیار در زاهدان طی ۴۸ ساعت آینده انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه روند ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان تثبیت شده، ولی قطعی نیست، زیرا رفتار و جهش این ویروس متفاوت خواهد بود افزود: همچنان رنگ‌بندی قرمز در استان وجود دارد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران سیستان و بلوچستان با بیان اینکه همچنان ممنوعیت تردد درون شهری در ساعات ۲۲ تا سه شب برقرار است تصریح کرد: مردم نیز سعی کرده در سطح شهر جز در موارد ضروری حضور نداشته باشند و تمام پروتکل‌های بهداشتی مثل ماسک و دستکش را رعایت کنند.

وی بیان کرد: توصیه به همگان این است که رعایت پروتکل‌های بهداشتی را داشته باشند در غیر این‌صورت با هماهنگی دستگاه قضایی و نظارتی اقدام به پلمب واحد‌های نظارتی هم خواهد شد.

شهرکی خاطرنشان کرد: امیدواریم با کاهش ارتباطات میان مردم، قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در استان خیلی زود به شرایط ایمنی از جهت همه‌گیری این ویروس خطرناک و سلامتی مردم دست پیدا کنیم.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی