تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

فولاد صفر ـ پرسپولیس صفر، بازی صفر درجه!

هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران با دیدار فولاد و پرسپولیس در اهواز به اوج خود رسید. هر دو تیم برای به دست اوردن سه امتیاز به میدان رفته‌اند در حالی که گرمای شدید اهواز نفسگیر است.

کد خبر: ۹۹۴۰۱
۲۲:۲۱ - ۱۵ تير ۱۴۰۰

فولاد پرسپولیس

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: پرسپولیس و فولاد در شرایطی به دیدار هم رفتند که استقلال موفق به کسب پیروزی مقابل تراکتور شد و سپاهان مقابل پیکان مساوی کرد. دو تیم با ترکیب اشنای خود وارد زمین شدند.

ترکیب فولاد: احسان مرادیان، سینا شاه‌عباسی، موسی کولیبالی، صالح حردانی، وحید حیدریه، محمد آبشک، احمد عبدالله‌زاده، آیاندا پاتوسی، محمدرضا عباسی، ساسان انصاری و لوسیانو پریرا

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل کثیر و شهریار مغانلو

در شرایطی که فولاد خوزستان با سود بردن از میزبانی در دقایق ابتدایی به دنبال تحت فشار قرار دادن پرسپولیس بود، در ادامه بازی پایاپایی از دو تیم شکل گرفت. 

یحیی گل محمدی که در این بازی محروم است و از روی سکو کار را دنبال می کند، کار فنی را به حمید مطهری در منطقه فنی سپرده و تقابل تاکتیکی دو مربی در نیمه اول بیشتر به بازی فیزیکی و پرس شدید همراه شد.

دقایق 1 تا 3: فولاد در اوایل بازی با نمایش تهاجمی و دستیابی به دو ضربه کرنر از عطش خود برای کسب نتیجه در این بازی خبر می‌دهد و باید دید قادر به کسب نتیجه خواهد شد.

دقیقه 17: وحید کاظمی در اتفاقی عجیب در شرایطی که بازی در جریان بود، با قطع آن در کنار زمین حاضر شد. به نظر می‌رسید داور بازی دچار مشکلی از نظر تنفسی شد و البته خیلی زود با نوشیدن آب بازی را بار دیگر به جریان در آورد.

دقیقه 26: ارسال اوت بلند توسط آبشک با ضربه سر نه چندان خطرناک پریرا توسط حامد لک مهار شد.

دقیقه 27: اولین موقعیت جدی توسط امید عالیشاه و ضربه محکم این بازیکن با اختلاف کم راهی اوت شد.

نیمه دوم

دو تیم در نیمه دوم نیز حدود 15 دقیقه ابتدایی را با احتیاط و درگیری در میانه زمین دنبال کردند.

فولاد در حدود دقایق 60 تا 65 چند باری به دروازه پرسپولیس نزدیک شد اما همچنان دروازه دو تیم بسته ماند. در میانه میدان محمد آبشک و شهریار مغانلو بارها با هم برخورد کردند و هیچ کدام پا پس نکشیدند. 

بازی در دقایق پایانی تا حدی جان گرفت اما در نهایت هیچ گلی به ثمر نرسید تا پرسپولیس بعد ار مدت‌ها پیروز از زمین خارج نشود. 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی